افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

رضا ثقاتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دلیل رسوایی های ایجاد شده برکنار شد.

  • کد خبر : 32092

رضا ثقاتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دلیل رسوایی های ایجاد شده در روزهای اخیر برکنار شد و عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد. به گزارش گیل خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ عبدالرضا علی پناه […]

رضا ثقاتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دلیل رسوایی های ایجاد شده در روزهای اخیر برکنار شد و عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.

رضا ثقاتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دلیل رسوایی های ایجاد شده برکنار شد.
به گزارش گیل خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.

وی هم اکنون معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران است.

سوابق علی پناه معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های شهریار، شمیرانات، بهارستان و تهران است.

علی پناه دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی و دانشجوی دکتری همین رشته است.

وی همچنین استاد دانشگاه است و سابقه پژوهشی در زمینه ادبیات دارد.

دعا کن مورد اعتماد من؟

ثقطه در آذر 1400 از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد نخست وزیری به این سمت منصوب شد. وی در قضاوت خود اشاره کرد:

وی با توجه به شایستگی، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی و دینی، به موجب این حکم به سمت «مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» منصوب می‌شود.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده مناسب از ظرفیت فرهنگی در آن استان، با عنایت و توجه کامل به اهداف و وظایف وزارتخانه و آن اداره کل اقدام نمایید.

وی در کارنامه خود ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت (به مدت چهار سال)، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان (شش سال)، سرپرست امور ایثارگران اداره کل (سه سال)، مدیر مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص)، مدیر مجتمع فرهنگی هنری هنرمندان و هنرمندان استان (ص) (صندوق حمایت از هنرمندان استان (ص) رشت بوده است. سال ری) و دبیر اولین جشنواره فیلم فجر گیلان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.