افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

قرآنی بودن و اعتقاد عمیق به وعده های حق، پرچم غزه را برافراشته است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 320851
قرآنی بودن و اعتقاد عمیق به وعده های حق، پرچم غزه را برافراشته است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، بیانیه جامعه قرآنی جمهوری اسلامی ایران پس از شهادت مجاهد و رهبر قرآنی فلسطین؛ شهید اسماعیل هانیه که در مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هانیهرئیس فقید دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس که بعدازظهر روز جمعه 28 مردادماه توسط جامعه قرآنی کشور بازداشت شده بود، در مصلی امام خمینی (ره) قرائت شد. متن […]

به گزارش خبرنگار مهر، بیانیه جامعه قرآنی جمهوری اسلامی ایران پس از شهادت مجاهد و رهبر قرآنی فلسطین؛ شهید اسماعیل هانیه که در مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هانیهرئیس فقید دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس که بعدازظهر روز جمعه 28 مردادماه توسط جامعه قرآنی کشور بازداشت شده بود، در مصلی امام خمینی (ره) قرائت شد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«و شراب او قبل از حرف ما برای خدمتگزارانمان پیام رسان ها () آنها هستند آنها پیروز () و ما استخدام شدیم آنها برنده ها»

امروز که دنیای کفر و استکبار متحد شدند و دریدند و تهمت زدند زشت ترین جانوران عصر یعنی وحشی های صهیونیست و ضد بشری ملت مظلوم فلسطین و غزه را به قتل رسانده اند و ده ها هزار بی خانمان از زن و کودک و نوزاد گرفته تا پیر و مریض و متعصب و روزنامه نگار را به فجیع ترین شکل کشته اند و آنها را چندین برابر مجروح کرده اند. ساختمان ها و زیستگاه ها را ویران و چهره شیطانی خود را آشکار کرده است، آیات معروف قرآن بیش از هر زمان دیگری راه بشریت را روشن کرده و مضامین رفیع آن جهان را به حیرت واداشته است.

آنچه غزه را به پرچم برافراشته اسلام تبدیل کرده است قرآنی بودن غزه و اعتقاد عمیق آن به وعده های قرآن و پایبندی به آموزه های آن در مقابله با دشمن است.

قرآن سلاح صبر، وحدت، مقاومت، امید و بشارت را در اختیار مردم عزیز غزه قرار داده است.

شهید اسماعیل هانیه او شهیدی قرآنی است که توانست با فرهنگ و معارف قرآنی همچون کوهی استوار نسلی را تربیت کند و بر دشمنان پیروز شود و پیام این کتاب حیات بخش و نشاط آور را به گوش جهانیان برساند. دوباره باشد که این آیه شریفه تکرار شود که «قل حال آیا شما منتظر هستید ساخته شده است جز احداء الحسین و ما ما ساقه می زنیم چقدر هزینه دارد؟ آنها یوسی باکم خدایا با عذاب از “او دارد” اوه خداحافظ دینا پس منتظر ماندند ان با تو پد ماوسآنچه بیش از هر چیز دشمن را به وحشت انداخته، روحیه بیداری مردم جهان و قدرت روزافزون مقاومت و گسترش گرایش به قرآن و اسلام و تحکیم وحدت مسلمانان و بر باد دادن هزینه های گزاف است. که دشمنان برای اسلام هراسی، تفرقه، روحیه زدایی و سازش هزینه کرده اند و سلطه داشته اند.

جامعه قرآنی کشور با ارج نهادن به این شهید راه قرآن و اعتقاد عمیق به شکست دشمنان و پیروزی مسلمانان، با آیات روشن و نورانی قرآن کریم در ذیل آیات قرآن کریم خود را برای جهاد تبیین آماده می کند. فرماندهی فرمانده معظم کل جبهه حق حضرت آیت الله خامنه ای. عالی) پیروزی هر چه سریعتر ملت عزیز فلسطین و آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیسم جنایتکار و جبهه احزاب شرور تحت فرمان آمریکای جنایتکار را اعلام کرده و از خداوند متعال خواستار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=320851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.