افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

هوندا سیویک RS مدل 2025 معرفی شد، خودرویی جذاب اما فقط برای ژاپنی ها!

  • کد خبر : 320586
هوندا سیویک RS مدل 2025 معرفی شد، خودرویی جذاب اما فقط برای ژاپنی ها!

به گزارش بازار، هوندا سیویک یکی از خودروهای جدید و جذاب وارداتی در بازار ایران است که شرکت ازیوردسال آن را به همراه هوندا HR-V و هوندا سیتی به ایران می آورد. این در حالی است که این شرکت ژاپنی مدل 2025 هوندا سیویک RS را معرفی کرده است. موتور 1.5 لیتری توربوشارژ یکی از […]

به گزارش بازار، هوندا سیویک یکی از خودروهای جدید و جذاب وارداتی در بازار ایران است که شرکت ازیوردسال آن را به همراه هوندا HR-V و هوندا سیتی به ایران می آورد. این در حالی است که این شرکت ژاپنی مدل 2025 هوندا سیویک RS را معرفی کرده است.

موتور 1.5 لیتری توربوشارژ یکی از گزینه های جذاب خانواده سیویک است که اکنون تنها در چند نوع از مدل های سدان مانند تیپ Si استفاده می شود. این موتور در مدل 2025 هوندا سیویک RS تعبیه شده است علاوه بر این گیربکس دستی و پدال سوم نیز در این تیپ موجود است تا رانندگی را برای مالک جذاب تر کند. حداکثر بازده این موتور در تیپ RS 180 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور است.

تغییرات هوندا سیویک RS برای سال 2025

هوندا برای افزایش هیجان رانندگی با هوندا سیویک RS، کارایی و پاسخگویی موتور این مدل را افزایش داده است. سیستم تعلیق خودرو همچنان پرتو پیچشی است، اما برای هندلینگ بهتر سفت شده است. دیسک های ترمز جلو نیز بزرگتر هستند. پیشرفت های فنی در مدل RS باعث کاهش حدود 5 میلی متری ارتفاع این خودرو نسبت به مدل استاندارد شده است.

هوندا سیویک RS مدل 2025 ویژگی های خاص دیگری نیز دارد. چرخ های این خودرو 18 اینچی و مشکی هستند. نشان قرمز RS در قسمت های مختلف بدن دیده می شود. سپر جلو به روز شده است. تزئینات کرومی نیز با تزئینات پلاستیکی مشکی جایگزین شده است.

در داخل کابین مدل RS دوخت های قرمز روی صندلی ها و دستگیره تعویض دنده آلومینیومی با روکش چرمی وجود دارد. همچنین یک کنترلر برای تنظیم حالت های رانندگی در کابین خودرو تعبیه شده است.

همزمان با عرضه مدل 2025 هوندا سیویک RS در ژاپن، این تیپ بدون تغییرات جدید در بازارهای دیگر به فروش می رسد. هوندا سیویک Si با بدنه سدان و موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 20 اسب بخار بیشتر و 20 نیوتن متر گشتاور را در اختیار کاربران ایالات متحده قرار می دهد. علاوه بر این، هوندا سیویک هیبریدی به موتوری با 200 اسب بخار قدرت و 314 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. بنابراین عرضه تیپ جدید RS در ژاپن باعث تاسف چندانی برای سایر مشتریان سیویک در سایر نقاط جهان نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=320586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.