افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

دولت چهاردهم متشکل از همه گرایش ها و دیدگاه های سیاسی کشور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 320508
دولت چهاردهم متشکل از همه گرایش ها و دیدگاه های سیاسی کشور است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجعفر قائم پناه در گفتگو درباره انتخاب وزرای دولت چهاردهم اظهار داشت: اولویت ما توجه به نظر پزشکان است چرا که این دولت، دولت وحدت و انسجام ملی با جدید و خردمند است. نزدیک می شود. معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه استفاده از دانشمندان و نخبگان در اداره […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجعفر قائم پناه در گفتگو درباره انتخاب وزرای دولت چهاردهم اظهار داشت: اولویت ما توجه به نظر پزشکان است چرا که این دولت، دولت وحدت و انسجام ملی با جدید و خردمند است. نزدیک می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه استفاده از دانشمندان و نخبگان در اداره کشور اولویت این دولت است، افزود: بر اساس برنامه هفتم توسعه، سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب و چشم اندازی که وجود دارد، دستگاه ها وظایف خود را ایفا می کند و نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی نیز در همین حوزه فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: ما به همه مردم کشور نگاه می کنیم و ایران را برای همه می خواهیم و همه ایرانیان با گرایش های مختلف باید در دولت نقش آفرینی کنند. زیرا دولت چهاردهم متشکل از همه جریانات و دیدگاه های سیاسی کشور است.

قائم پناه با بیان اینکه دولت باید بیش از 85 میلیون نفر با عقاید، فرهنگ و قومیت در مناطق مختلف را مدیریت کند، یادآور شد: در نهاد ریاست جمهوری کار بر اساس رضایت است و کرامت انسانی و احترام به مردم در نظر گرفته شده است. اجرای در واقع، ما مردم را به عنوان مشتریان خود در نظر می گیریم.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: وقتی مردم به نهادهای دولتی مراجعه می کنند در واقع ارباب ما هستند و نهادها باید به تکریم و تکریم ارباب رجوع توجه کنند تا دولت جمهوری اسلامی به دولتی شریف و سربلند تبدیل شود. حکومت تا بتواند نظام اسلامی را عزت دهد و رهبری را حفظ کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=320508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.