افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

داداش زاده: قهرمانی لیگ تکرار می شود/ پرسپولیسی ها خواهان موفقیت در آسیا هستند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 320395
داداش زاده: قهرمانی لیگ تکرار می شود/ پرسپولیسی ها خواهان موفقیت در آسیا هستند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نمی خواهند پرسپولیس در لیگ قهرمان شود و فقط می خواهند این تیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد. بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان بسیار خوبی جذب شدند و این نکته مثبتی […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نمی خواهند پرسپولیس در لیگ قهرمان شود و فقط می خواهند این تیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان بسیار خوبی جذب شدند و این نکته مثبتی برای پرسپولیس است. امیدوارم این بازیکنان بتوانند در لیگ بیست و چهارم به تیم کمک کنند. البته نمی دانم چرا عده ای دنبال واسطه می گردند و بازیکنانی را به این تیم معرفی می کنند که در سطح پرسپولیس نیستند.

وی در خصوص مشخص شدن برنامه بازی های پرسپولیس در لیگ گفت: فرقی نمی کند پرسپولیس با کدام تیم بازی کند اما امیدوارم این تیم بتواند مسابقات را در اولین بازی لیگ بیست و چهارم قدرتمند آغاز کند. هواداران نمی خواهند پرسپولیس قهرمان لیگ شود و فقط می خواهند این تیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه برخی باشگاه ها خواهان افزایش سقف بودجه هستند، خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که مدیرعامل باشگاه در این جلسه با این موضوع مخالفت کرد و امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این موضوع قاطع باشند و نگذارند. که این قانون تغییر کند. من از مدیران فوتبال می خواهم که اقتدار خود را در این مورد نشان دهند.

داداش زاده در خصوص جذب چند بازیکن جوان توسط این تیم گفت: شک ندارم اگر این بازیکنان امسال بازی کنند و بتوانند تجربه کسب کنند می توانند در سال های آینده بهترین های ایران شوند و پرسپولیس جایی است که بازیکن ارائه می کند. . به فوتبال جهان

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)