افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

عضو محبوب گروه «بی تی اس» فروش برند جواهرات لوکس را چند برابر کرد!

  • کد خبر : 32026
عضو محبوب گروه «بی تی اس» فروش برند جواهرات لوکس را چند برابر کرد!

برند فرانسوی جواهرات لوکس کارتیه، ستاره کی پاپ، تهیونگ را به عنوان جدیدترین سفیر برند بین المللی خود معرفی کرد! به اسمارتک نیوز – تهیونگ عضو محبوب BTS به عنوان چهره اصلی کمپین ‘Panthere de Cartier’ معرفی شد. به گزارش گروه ترجمه صبح، تهیونگ، یکی از اعضای موفق BTS، جدیدترین سفیر برند لوکس کارتیه است. […]

برند فرانسوی جواهرات لوکس کارتیه، ستاره کی پاپ، تهیونگ را به عنوان جدیدترین سفیر برند بین المللی خود معرفی کرد!

به اسمارتک نیوز – تهیونگ عضو محبوب BTS به عنوان چهره اصلی کمپین ‘Panthere de Cartier’ معرفی شد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، تهیونگ، یکی از اعضای موفق BTS، جدیدترین سفیر برند لوکس کارتیه است.

این برند جواهرات با تلاش فراوان خواننده را به سمت برند خود جذب کرده است. حالا پس از عرضه کلکسیون جدید جواهرات این برند لوکس، دلیل تلاش زیاد این برند فرانسوی مشخص شده است!

در اولین کمپین خود برای Cartier، تهیونگ قطعاتی از مجموعه جواهرات نمادین “Panthere” را به نمایش گذاشت: یک حلقه الماس، یک دستبند پلنگ دو تکه و ساعت “Révélation d’une Panthère” این برند.

تهیونگ تنها ستاره آسیایی نیست که سفیر این برند جواهرات است. جیسو از بلک پینک، گونگ لی بازیگر چینی و جکسون وانگ از گروه کی پاپ Got Sun از دیگر سفیران برند معروف هستند.

اضافه شدن تهیونگ به این فهرست افراد برجسته بیش از هر زمان دیگری تعهد کارتیه به گرامی داشتن تنوع و جذب استعدادهای تاثیرگذار از سراسر جهان را نشان می دهد.

این خواننده همچنین سفیر برند مد لوکس فرانسوی سلین است. او و دیگر اعضای گروه BTS به عنوان چهره های تبلیغاتی برند Louis Vuitton عمل می کنند.

تاثیر تهیونگ بر برند جواهرات لوکس کارتیه!

آرنو کارس، معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی کارتیه، در مورد این انتخاب گفت: «وقتی نوبت به جذابیت و انرژی یک پلنگ می‌رسید، طبیعتاً انتخاب ما تهیونگ بود.

او ظاهر و شخصیت زیادی دارد. به گزارش صبح تایم، او شخصیتی است که با خلاقیت و سبک و ظرافت منحصر به فردی که فقط متعلق به اوست، انتخاب هایش را هدایت می کند.

برند سلین قبلاً تأثیر این بت را روی برند خود احساس کرده است. حالا برند کارتیه هم بعد از مدت ها و تلاش زیاد برای جذب تهیونگ تاثیر مستر آیدل را دیده است.

حتی با وجود اینکه قیمت گردنبندی که تهیونگ برای تبلیغات استفاده کرد، بیش از 26000 دلار بود، در عرض چند دقیقه پس از اعلام تهیونگ به عنوان سفیر این برند، فروخته شد.

البته فقط کسانی که می توانستند به سایت دسترسی داشته باشند می دانند که این گردنبند فروخته شده است. انتشار خبر همکاری تهیونگ با این برند باعث از کار افتادن وبسایت کارتیه نیز شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.