افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

زیباترین فرش/قالیچه های مینیمالیستی و مدرن که جایگزین دستبافت در خانه ثروتمندان شد.

  • کد خبر : 320243
زیباترین فرش/قالیچه های مینیمالیستی و مدرن که جایگزین دستبافت در خانه ثروتمندان شد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دکوراسیون هر خانه مملو از عناصر ریز و درشت است که هر کدام جایگاه خاص خود را دارند و با توجه به جایگاهی که دارند ارزش و اهمیت آن مشخص می شود، هرچند در نهایت تمام اجزای دکوراسیون باید مثلاً در مورد فرش باید بدانید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دکوراسیون هر خانه مملو از عناصر ریز و درشت است که هر کدام جایگاه خاص خود را دارند و با توجه به جایگاهی که دارند ارزش و اهمیت آن مشخص می شود، هرچند در نهایت تمام اجزای دکوراسیون باید مثلاً در مورد فرش باید بدانید که چگونه فرش را با دکوراسیون ترکیب کنید تا هم فرش و هم سایر عناصر دکوراسیون با هم ترکیب شده و همدیگر را بیان کنند زیرا می دانید که فرش عنصر مهمی در دکوراسیون هر خانه ای است. . در نظر گرفته شده است که کف را می پوشاند، بنابراین بسیار به چشم می آید، بنابراین باید به درستی در فضا قرار گیرد تا زیبایی خاص خود را نشان دهد.

البته فرش های سایز کوچک مانند فرش جلوی سینک، فرش راهرو و… در خانه یافت می شود و باید با عناصری که اطراف آن ها را احاطه کرده اند هماهنگ باشند. اما موضوعی که در این بین بسیار حائز اهمیت است این است که وقتی می خواهید فرشی را در وهله اول بخرید باید به مشخصات آن توجه کنید و ببینید که آیا به سبک کلی دکوراسیون شما می خورد یا نه. مثلا برای دکوراسیون کلاسیک. شما باید یک فرش کلاسیک رنگارنگ و گلدار تهیه کنید، در حالی که فرش های مدرن برای دکوراسیون مدرن مناسب هستند، به همین دلیل می خواهیم در این مقاله چند نمونه از فرش های مینیمال و مدرن را به کسانی که دکوراسیون مدرن دارند نشان دهیم تا آنها نیز ایده بگیرند. برای خرید. به عنوان چند نکته، نکاتی را که هنگام خرید باید بدانید که برای شما مفید خواهد بود را نیز به شما خواهیم گفت، پس با ما همراه باشید.

نود رنگ خنثی را برای فرش های مدرن انتخاب کنید.

یکی از نکاتی که در مورد لباس های مختلف بسیار حائز اهمیت است رنگ آن است، حالا به رنگ مو، رنگ و مدل لباس و یا رنگ های موجود در دکوراسیون مربوط می شود، پس با این حساب و به طور کلی یکی از اولین عوامل است. که شما را جذب می کند می تواند رنگ هر چیزی باشد پس باید در انتخاب آن دقت و وسواس زیادی به خرج دهید، مثلاً می توانید از یک سری رنگ مو برای بالا و پایین بردن کمرتان استفاده کنید یا اینکه خود را چاقتر یا لاغرتر نشان دهید. با یک سری رنگ لباس، زیرا این می تواند فوق العاده به نظر برسد.

در مورد رنگ ها در دکوراسیون هم می توانید شاهد معجزه باشید، مثلا با رنگ های خنثی و روشن می توانید فضا را بزرگتر از آنچه هست جلوه دهید که برای فضاهای کوچک عالی است. حالا وقتی صحبت از رنگ فرش برای فضاهای مدرن می شود، بهتر است رنگ های خنثی مانند بژ را انتخاب کنید که فضا را فوق العاده زیبا جلوه می دهد.

زیباترین فرش های مینیمالیستی و مدرن.

عروس ها باید فرش مدرن بخرند یا کلاسیک؟

یکی از سخت ترین کارهایی که هر فردی می تواند انجام دهد، انتخاب جهیزیه است، زیرا تنوع در بازار آنقدر زیاد است که فرد را تحت الشعاع قرار می دهد و مدام شک می کند که آیا انتخابش درست بوده یا باید در مورد آن تجدید نظر کند. ، که یکی از مهم ترین ارکان مهریه است. بسیاری از تازه دامادها این سوال را دارند که فرش مدرن بخرند یا کلاسیک، زیرا برای پاسخ به این سوال باید در نظر داشته باشند که عناصر دیگری را برای فضا بخرند. آنها به گونه ای هستند که فضایی مدرن ایجاد می کنند. یا کلاسیک چون ابتدا ایده ای از دکوراسیون دارید و آن را برنامه ریزی کرده اید و فقط به خرید نرفتید.

بنابراین، اگر مبلمان و دکوراسیون مدرن باشد، می توانید یک فرش مدرن تهیه کنید. در غیر این صورت، یک فرش کلاسیک را انتخاب کنید که برای فضاهای بیش از حد پر زرق و برق مناسب تر است.

زیباترین فرش های مینیمالیستی و مدرن.

سایز فرشی که آماده می کنیم چقدر باید باشد؟

یکی از مسائل مربوط به فرش این است که باید اندازه فرش را بر اساس فضا در نظر بگیرید. فاصله در فضاهای کوچک به 20 سانتی متر و در فضاهای بزرگ به 40 سانتی متر می رسد.

زیباترین فرش های مینیمالیستی و مدرن.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=320243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.