افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

برنامه ورزشکاران ایران در روز چهاردهم بازی های المپیک منتظر یه طلا دیگه

  • کد خبر : 320015
برنامه ورزشکاران ایران در روز چهاردهم بازی های المپیک منتظر یه طلا دیگه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز (جمعه) چهاردهمین روز از بازی های المپیک 2024 پاریس ادامه دارد که 5 ورزشکار کشورمان در رشته های تکواندو، کشتی و وزنه برداری به مصاف هم می روند. به گزارش تسنیم، برنامه نمایندگان ایران در روز جمعه 28 مرداد به شرح زیر است: *تکواندو -مهران حشدری قهرمان وزن 80 کیلوگرم […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز (جمعه) چهاردهمین روز از بازی های المپیک 2024 پاریس ادامه دارد که 5 ورزشکار کشورمان در رشته های تکواندو، کشتی و وزنه برداری به مصاف هم می روند.

به گزارش تسنیم، برنامه نمایندگان ایران در روز جمعه 28 مرداد به شرح زیر است:

*تکواندو

-مهران حشدری قهرمان وزن 80 کیلوگرم کشور ساعت 11:40 ابتدا به مصاف جسوربک جایسانوف ازبکستانی می رود و در صورت پیروزی باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکی از تکواندوکاران قزاقستان، مالی یا ایتالیا برود. در این وزن 17 تکواندوکار مبارزه خواهند کرد.

* ارسال رایگان

– یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم که 17 نفر حضور دارند از ساعت 12:30 دور نخست به مصاف فرانک چامیزو دارنده مدال های طلا، نقره و برنز جهان از ایتالیا می رود. در صورت شکست این حریف در دور بعد به مصاف نودیم گینه بیسائو خواهید رفت. در گروه امامی کایل دایک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا قرار دارد و نماینده کشورمان تا مرحله یک چهارم نهایی به مصاف این رقیب نمی رود.

-امیرحسین زارع وی در وزن 125 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند در دور نخست از ساعت 12:30 دقیقه به مصاف آیال لازارف از قرقیزستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف با برنده دیدار ژیوی دنگ از چین مبارزه می کند. و دسی از کانادا در دور بعد. در گروه زارع طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه قرار دارد و احتمال رویارویی نماینده کشورمان با این مبارز در نیمه نهایی وجود دارد. در سمت دیگر جدول، گنو پترایشویلی از گرجستان و میسون پاریس از آمریکا قرار دارند.

-حسن یزدانی در دسته 86 کیلوگرم که شب گذشته موفق شد به فینال راه پیدا کند، امشب حوالی ساعت 20:30 باید در دیدار فینال به تاتامی برود.

* وزنه برداری

– میر مصطفی جوادی وی از ساعت 16:30 در دسته 89 کیلوگرم روی تخته می رود. 12 وزنه بردار در این دسته حضور دارند.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=320015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.