افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

فقط یک احمق می تواند تصور کند که کشمیر آخرین عامل نفوذی جمهوری اسلامی بوده است. اگر نفوذی‌های اسرائیل، آمریکا و روسیه از مهلکه خارج نشوند، ایران فرو می‌پاشد.

  • کد خبر : 319860
فقط یک احمق می تواند تصور کند که کشمیر آخرین عامل نفوذی جمهوری اسلامی بوده است. اگر نفوذی‌های اسرائیل، آمریکا و روسیه از مهلکه خارج نشوند، ایران فرو می‌پاشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها صحبت از نفوذ و نفوذی ها در دستگاه حکومتی زیاد است و جای تعجب است که نفوذ در این کشور سابقه طولانی دارد اما آن طور که باید جدی گرفته نمی شود. به گزارش عصر ایران، اگر میزان تأثیرگذاری در ترور هانیه برای نسل جدید غافلگیرکننده است، تکرار خاطره […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها صحبت از نفوذ و نفوذی ها در دستگاه حکومتی زیاد است و جای تعجب است که نفوذ در این کشور سابقه طولانی دارد اما آن طور که باید جدی گرفته نمی شود.

به گزارش عصر ایران، اگر میزان تأثیرگذاری در ترور هانیه برای نسل جدید غافلگیرکننده است، تکرار خاطره برای نسل گذشته است.

فردی که در این عکس ها در کنار شهید رجایی با چهره حزب اللهی می بینید مسعود کشمیری است که با انقلابی مشهود و حتی ظاهری وارسته تر از رجایی به معاونت شورای عالی امنیت ملی ایران و در بزنگاه رسید. ، رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر وزیر بهنار را شهید کردند. جالب اینجاست که بعد از انفجار دفتر نخست وزیری فکر می کردند کشمیری ها هم جزو شهدا هستند. در آن زمان مردم شعار “کشمیر، کشمیر، شهادت مبارک!” و همکاران با نفوذ او حتی قبر او را آماده کردند و قاتل پس از حمله فرار کرد.

دشمنی که در سال 60 توانست تا این حد عوامل خود را جمع کند و در کنار رئیس جمهور بنشیند و پس از ترور او را از کشور بیرون کند، در این 43 سال که به دلیل کثرت دشمنی ها زیاد شده نباید دست به کار می شد. و تجربیات فقط یک احمق می تواند تصور کند که کشمیر آخرین نفوذ به جمهوری اسلامی بوده است.

فقط یک احمق می تواند تصور کند که کشمیر آخرین عامل نفوذی جمهوری اسلامی بوده است. اگر نفوذی‌های اسرائیل، آمریکا و روسیه از مهلکه خارج نشوند، ایران فرو می‌پاشد.

نفوذ کنونی را می توان در اتخاذ تصمیمات مضر برای وضعیت کشور، در تخریب و ترور شخصیت های دوست ایران، در گسترش خصومت و در گسترش افکار و اقدامات افراطی به نام ارزش ها مردود دانست. . دین و انقلاب و در توهمات قطعی. به وضوح دیده می شود.

اگر دیروز یک کشمیری در ساختمان نخست وزیری بمب گذاشت، امروز کشمیری ها با همین شکل و شمایل و با تظاهر و تزویر بمب های خود را نه تنها زیر ارکان جمهوری اسلامی ایران، بلکه در تمام تمدن ایران مأموریت “فروپاشی ایران” را انجام می دهند. ایرانی هایی که می دانند اگر او قیام کند باید با او بجنگند و این را نمی خواهند.

باید صریح و بدون عذرخواهی هشدار داد: اگر امروز – به معنای واقعی کلمه امروز – به معنای واقعی کلمه، امروز خیلی دیر است – اراده جدی، شجاعانه، ملی و انقلابی برای درهم شکستن نفوذ اسرائیل، ایالات متحده، روسیه و برخی کشورهای عربی شکل نگیرد. و اگر عوامل نفوذی شناسایی، دستگیر، رسوا و مجازات نشوند، نه تنها نظام جمهوری اسلامی، بلکه کل ایران فرو می پاشد.

امروز دشمن ما در لباس دوست در خانه لانه کرده است و ممکن است با نام آنها، عناوین، پست ها و تصاویر گاه جاه طلبانه مانند کشمیر آشنا باشیم.

27211

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.