افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

آیا نماینده اصولگرایان از تصویب لیست پیشنهادی پزشکان برای کابینه توسط رهبری ناراحت است؟

  • کد خبر : 319646
آیا نماینده اصولگرایان از تصویب لیست پیشنهادی پزشکان برای کابینه توسط رهبری ناراحت است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد سراج نماینده مردم تهران در شورای اسلامی در واکنش به اظهارات علاءالدین بروجردی که پیشتر به خبرآنلاین گفته بود پزشکان برای تعیین وزرا با سران رایزنی خواهند کرد و شهرام. دبیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور به صراحت اعلام کرده است که نظر و تایید رهبر معظم انقلاب […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد سراج نماینده مردم تهران در شورای اسلامی در واکنش به اظهارات علاءالدین بروجردی که پیشتر به خبرآنلاین گفته بود پزشکان برای تعیین وزرا با سران رایزنی خواهند کرد و شهرام. دبیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور به صراحت اعلام کرده است که نظر و تایید رهبر معظم انقلاب را به اعضای کابینه ارائه خواهد کرد. وی گفت: نکته ای که در رسانه ها مطرح شد که رئیس جمهور لیست را با سران هماهنگ می کند به نظر من مناسب نیست، عموماً سبک رهبری این است که خود دولت خیرخواه است و باید از سد مجلس انتخاب کند و بگذرد.

وی افزود: وقتی وزیر دفاع را انتخاب می کنید، نیروهای مسلح را نمی بینید، وزیر کشور و وزیر اطلاعات را انتخاب می کنید اما مجموعه امنیتی را نمی بینید، قطعاً مشکل ایجاد می شود. و این طبیعی است، اما اگر «با رهبری دیده شود، یعنی مجلس نباید وارد شود».

سراج ادامه داد: عموماً مشی رهبری این بود که در امور مربوط به قوا دخالت نکند، مگر اینکه بر اساس قانون اساسی جزو وظایف ایشان باشد. بنابراین اگر نظر رهبری یکی باشد، مجلس انقلاب در همین جا متوقف می شود.

وی خاطرنشان کرد: پزشکان باید با انتخاب و استفاده از تمامی توان گروه و تیم خود، فهرستی تهیه و به مجلس ارائه کنند. با این شرایط مجلس حاضر است به طور کامل و بر اساس ویژگی ها و شرایطی که وزرا باید داشته باشند، بررسی کند. اینها چه انقلابی باشند، چه مردمی، چه متدین، چه متدین، که زاویه ای با انقلاب ندارند، بگذارند مجلس به آنها رأی بدهد و بعد از آنها حمایت کند تا کار کنند. وقتی قبل از این در رسانه ها می گویند که پزشکان لیست را با مدیریت نهایی می کنند، این درست نیست و نباید گفت مجلس می تواند کار خود را انجام دهد.

27211

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.