افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

کمک مردم استان تهران به مددجویان اجتماعی در سال گذشته 6 برابر 1401 بوده است.

  • کد خبر : 319475
کمک مردم استان تهران به مددجویان اجتماعی در سال گذشته 6 برابر 1401 بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به افزایش کمک های مردمی به سازمان های مددکاری اجتماعی گفت: کمک های مردمی استان تهران به متقاضیان مددکاری اجتماعی در سال 1402 شش برابر سال 1401 بوده است. به گزارش ایسنا، سید عباس جوهری در جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران از افزایش کمک های […]

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به افزایش کمک های مردمی به سازمان های مددکاری اجتماعی گفت: کمک های مردمی استان تهران به متقاضیان مددکاری اجتماعی در سال 1402 شش برابر سال 1401 بوده است.

به گزارش ایسنا، سید عباس جوهری در جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران از افزایش کمک های مردمی استان تهران به سازمان بهزیستی خبر داد و اظهار داشت: طی سال 1402 کمک های مردمی استان تهران به بهزیستی انجام شد. تعداد جویندگان شش برابر بیشتر از سال 1401 بود.

جوهری افزایش 618 درصدی سپرده ها و افزایش مشارکت مردم در امور خیر را نشانه اعتماد مردم به این سازمان عنوان کرد و گفت: این افزایش و ارتقای مشارکت نتیجه تلاش خیرین برای جذب کمک های مردمی و شخصی است. اقدامات لازم توسط مسئولین اداره کل بهزیستی استان تهران.

معاون سیاست گذاری اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر شفافیت اقدامات سازمان بهزیستی از جمله خدمات، دستاوردها و نیازهای این سازمان برای مردم، افزود: بسیاری از مردم از موفقیت های افراد تحت پوشش آگاه هستند. توسط این سازمان در زمینه های مختلف علمی و ورزشی و وجود استعدادهای بزرگ در بین آنها. مردم آگاه نیستند و اطلاعات کافی در این زمینه می تواند در جذب مشارکت موثر باشد.

وی با اشاره به تلاش و حضور پر رنگ خیرین در شهرستان های استان تهران، خواستار برگزاری منظم جلسات شورای مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی در سطح شهرستان و بررسی مسائل و نحوه استفاده از ظرفیت خیرین شد حل مشکلات. و بیان کرد: لازم است عملکرد ادارات شهرداری در این زمینه در اداره کل اجتماعی استانداری تهران مورد ارزیابی و انعکاس قرار گیرد تا از شهرستان های برتر در این زمینه تقدیر شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون استاندار تهران کاهش برخی مشکلات و آسیب ها در سطح جامعه را مستلزم کمک بیشتر خیرین دانست و اظهار داشت: خیرین می توانند با درایت و اعتمادسازی اقدامات موثری در جهت کاهش این آسیب ها انجام دهند .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.