افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

واریز وام 10 میلیونی اربعین در حساب های مردمی

  • کد خبر : 319469
واریز وام 10 میلیونی اربعین در حساب های مردمی

طرح آمود سفر امکان بهره مندی از یارانه وام اربعین و استفاده از خدمات بیمه ای را در این سفر برای زائران فراهم می کند. هر زائری که در این طرح ثبت نام کند 9 میلیون تومان کمک هزینه سفر دریافت می کند و همچنین می تواند از یک میلیون تومان خدمات بیمه خطر سفر […]

طرح آمود سفر امکان بهره مندی از یارانه وام اربعین و استفاده از خدمات بیمه ای را در این سفر برای زائران فراهم می کند. هر زائری که در این طرح ثبت نام کند 9 میلیون تومان کمک هزینه سفر دریافت می کند و همچنین می تواند از یک میلیون تومان خدمات بیمه خطر سفر بهره مند شود.

همچنین با استفاده از این طرح، کیف پول مسافران کربلا در سامانه بیمه یک میلیون تومان شارژ می شود و می توانند از اعتبار این کیف پول برای بهره مندی از خدمات بیمه ای مانند بیمه آتش سوزی، بیمه موبایل، بیمه عمر و بدن استفاده کنند. . مدت بازپرداخت این وام 12 ماهه است و وام گیرنده باید ماهیانه 985000 تومان بازپرداخت کند.

شرایط دریافت وام 10 میلیون تومانی اربعین چیست؟

زائرانی که به شبکه بانکی بدهکار نیستند و یا چک برگشتی ندارند، می توانند تا پایان مردادماه با ارائه چک صیادی یا فیش کسر حقوق به عنوان وثیقه، سامانه آمود سفر را بررسی و به صورت اینترنتی در طرح آمود سفر ثبت نام کنند. فعال سازی این بسته ظرف مدت پنج روز کاری انجام می شود.

متقاضیان این وام باید ابتدا وارد سایت آمود سفر شده و پس از کلیک بر روی گزینه ثبت نام، تعداد نفرات و اطلاعات هویتی زائران را وارد کنند. در مرحله بعد متقاضی باید عکس چک یا ضمانت نامه ماهیگیر را بارگذاری و پیش پرداخت را پرداخت کند. پس از انجام تمامی این مراحل، اصل چک باید به مقصد انتخابی سامانه آمود سفر پست شود.

بر اساس اعلام ایران ایر، فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی 1403 با نام «هما» به مقصد فرودگاه نجف برای بازه زمانی 24 مرداد لغایت 18 شهریور ماه سال جاری از بعدازظهر امروز 24 مردادماه آغاز می شود.

بلیط این پروازها فقط در سایت این شرکت به نشانی iranair.com با قیمت مصوب عرضه می شود. قیمت بلیت یک طرفه تهران به نجف 5 میلیون تومان و بلیت رفت و برگشت 10 میلیون تومان است.

ایران ایر به خریداران بلیط توصیه کرد اطلاعات درخواستی خود را با توجه به مشخصات گذرنامه مسافر وارد کرده و کارت بانکی خود را آماده داشته باشند تا سریعا مراحل خرید را تکمیل و بلیت خود را دریافت کنند.

هما اعلام کرده است که این شرکت اقدام به فروش بلیط چارتر نمی کند و خریداران مراقب سوء استفاده کنندگان در این زمینه باشند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اعلام محدودیت عرضه بلیت پرواز اربعین امروز توسط دو شرکت هواپیمایی، گفت: شرکت هواپیمایی زاگرس تاکنون حدود 300 بلیت پرواز تهران-نجف فروخته است.

مقصود اسعدی سامانی با اشاره به آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین 1403 از امروز گفت: شرکت هواپیمایی زاگرس ایرتور از امروز فروش بلیت پروازهای اربعین را آغاز کرد.

عرضه بلیت محدود است و افزود: با توجه به حجم تقاضا، بلیت ها به سرعت فروخته شد.

وی یادآور شد: سایر ایرلاین ها از این هفته و پس از اخذ مجوز، فروش بلیت پروازهای اربعین را آغاز خواهند کرد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی بیان کرد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی ایرتور بلیط پرواز اربعین را در مسیرهای تبریز – بغداد، تهران – بغداد، رشت – بغداد، اراک – بغداد، مشهد – بغداد ارائه می کند.

سامانی یادآور شد: زاگرس تاکنون حدود 300 بلیط هواپیما بین تهران – نجف فروخته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.