افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

هشدار مهم به شهروندان فریب این افراد را نخورید

  • کد خبر : 319161
هشدار مهم به شهروندان فریب این افراد را نخورید

هیچکس تصادف رانندگی را دوست ندارد و همه مواظب هستند که تصادف نکنند، اما عده ای هستند که با پای خود از تصادف استقبال می کنند، اما آیا این امکان وجود دارد؟ هیچکس تصادف رانندگی را دوست ندارد و همه مواظب هستند که تصادف نکنند، اما عده ای هستند که با پای خود از تصادف […]

هیچکس تصادف رانندگی را دوست ندارد و همه مواظب هستند که تصادف نکنند، اما عده ای هستند که با پای خود از تصادف استقبال می کنند، اما آیا این امکان وجود دارد؟

هیچکس تصادف رانندگی را دوست ندارد و همه مواظب هستند که تصادف نکنند، اما عده ای هستند که با پای خود از تصادف استقبال می کنند، اما آیا این امکان وجود دارد؟

این افراد تعمیرکار، نقاش یا مکانیک خودرو نیستند، بلکه مجرمانی هستند که قصد ارتکاب سرقت، زورگیری، کلاهبرداری و … را دارند. در هنگام تصادفات ساختگی
در این گزارش به بررسی تاکتیک های مختلف مجرمان در تصادفات مجازی می پردازیم.
اجبار در تصادف ساختگی
2 مرد باتجربه پس از آزادی از زندان تصمیم گرفتند نقشه سرقت جدیدی را طراحی کنند. آنها با خودرو در خیابان ها پرسه می زدند و با تظاهر به تصادف با شهروندان و مطالبه خسارت از آنها اخاذی می کردند.

اولین شاکی از این تبهکاران که مردی میانسال بود به ماموران گفت: چند روز پیش خودروی پراید در گوشه ای با خودروی من تصادف کرد.
با اینکه مقصر راننده پراید بود از ماشینش پیاده شد و شروع به داد و فریاد کرد. سپس به سمت من آمد و گردنم را گرفت و گفت که باید تاوان خسارت وارده به خودرویش را بپردازم.

آن وقت بود که مرد دیگری سعی کرد مداخله کند.

سمت راننده پراید را گرفت و گفت: من مقصرم و بهتر است جبران کنم. چون دنبال دردسر نبودم مجبور شدم تاوان تصادفی را بپردازم که مسئولیت آن بر عهده من نبوده است.

راننده پراید 5 میلیون تومان از من گرفت و وقتی کمی جلوتر رفت همان مردی که مداخله کرده بود سوار ماشینش شد و با هم دور شدند.

آنجا بود که به خودم آمدم و متوجه شدم که آنها با هم درگیر هستند و اینها همه یک نقشه از پیش طراحی شده برای خراب کردن من بود.

با آغاز تحقیقات پلیسی مشخص شد این دو نفر با همین شگرد اقدام به زورگیری از افراد دیگر کرده اند.

چند روز بعد با سرنخ های به دست آمده 2 متهم تحت تعقیب دستگیر و مشخص شد که اعضای یک باند تبهکار حرفه ای هستند و در مدت کوتاهی در تصادفات دروغین ده ها نفر را به شهادت رسانده اند.

با پرداخت ضربه بزنید
یکی دیگر از ترفندهای باندهای کلاهبرداری مجروح شدن در تصادفات ساختگی برای گرفتن باج است. مثل 3 جوان که این نقشه عجیب را برای به دست آوردن پول طراحی کردند.

آنها تصمیم گرفتند با مجروح کردن خود از شرکت بیمه کلاهبرداری کنند، اما درست زمانی که فکر کردند نقشه شان موفقیت آمیز است، توسط پلیس دستگیر شدند.

آنها فکر می کردند نقشه ای که کشیده اند کاملا بی نقص بوده و هیچ نقصی ندارد. 2 نفر از آنها دست به کار شدند و نفر سوم را زدند. تا جایی که از ناحیه سر و صورت به شدت مجروح شد.

پس از آن سه جوان سوار بر خودروی پراید خود به سمت یکی از خیابان ها حرکت کردند.

ماشین را وسط خیابان پارک کردند. یکی پشت فرمان نشست و نقش راننده را بر عهده گرفت. جوان مجروح با سر و صورت غرق در خون مقابل خودرو روی زمین دراز کشیده بود که نفر سوم با تظاهر به شاهد در صحنه تصادف با پلیس تماس گرفت.

دقایقی بعد پلیس و اورژانس در محل حاضر شدند. جوان مجروح ناله کرد.

راننده ماجرای تصادف ساختگی را گفت. با وجود اینکه این سه جوان مدعی بودند تصادف کرده اند، اما افسر راهنمایی و رانندگی به دلیل نبود خط ترمز و عدم تطابق وضعیت مصدوم مقابل خودرو با واقعیت به این حادثه مشکوک شد.
همچنین به نظر می رسید که جراحات مرد جوان در جای دیگری وارد شده است و کل ماجرا یک تنظیم بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.