افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

این غذای آسان زن و مرد را برابر می کند!

  • کد خبر : 31904
این غذای آسان زن و مرد را برابر می کند!

۱ ۳ ۳ ۳ ۵ ۸ ۸ 29 جولای 1402 – 02:11 نارگیل لوبیا سبز با گوشت چرخ کرده یکی از غذاهای خوشمزه و ساده ایرانی است. بهترین چیز: لوبیا سبز نارگیل با گوشت چرخ کرده یکی از غذاهای لذیذ و آسان ایرانی است که با مواد و دستورهای مختلف طبخ می شود، یک غذای […]





۱ ۳ ۳ ۳ ۵ ۸ ۸


29 جولای 1402 – 02:11

نارگیل لوبیا سبز با گوشت چرخ کرده یکی از غذاهای خوشمزه و ساده ایرانی است.

بهترین چیز: لوبیا سبز نارگیل با گوشت چرخ کرده یکی از غذاهای لذیذ و آسان ایرانی است که با مواد و دستورهای مختلف طبخ می شود، یک غذای خوشمزه فوری که نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان هم به راحتی طبخ می شود.

برای آموزش کامل گام به گام طرز تهیه لوبیا سبز نارگیلی با گوشت چرخ کرده با ما همراه باشید.

این غذای آسان زن و مرد را برابر می کند!

مواد لازم برای 4 نفر.

لوبیا سبز 500 گرم

گوشت چرخ کرده 500 گرم

هویج 200 گرم

سیب زمینی 500 گرم

3 عدد پیاز متوسط

7 عدد تخم مرغ

پودر گل رز 3 قاشق غذاخوری

½ فنجان زعفران صاف شده غلیظ

2 قاشق غذاخوری دارچین آسیاب شده

نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی.

این غذای آسان زن و مرد را برابر می کند! این غذای آسان زن و مرد را برابر می کند!

طرز تهیه لوبیا سبز نارگیل با گوشت چرخ کرده

مرحله اول

برای تهیه نارگیل لوبیا سبز با گوشت چرخ کرده خوشمزه در ابتدای کار لوبیا سبزها را به صورت نگینی خرد می کنیم و در قابلمه با آب می ریزیم. در مرحله بعد ۱ لیوان آب به قابلمه اضافه کنید سپس قابلمه را روی حرارت قرار دهید.

مرحله دوم

حالا می گذاریم لوبیا سبز با درب در آب جوش بجوشد تا کاملا بپزد و تغییر رنگ ندهد. بعد یک ماهیتابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع به آن اضافه می کنیم سپس اجازه می دهیم روغن خوب داغ شود.

سطح سوم

وقتی روغن داغ شد، گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند، سپس مقداری نمک و فلفل سیاه به تابه اضافه کنید و تفت دادن را ادامه دهید تا گوشت کاملا بپزد.

مرحله چهارم

بعد از پخت کامل لوبیا سبز قابلمه را از روی حرارت بردارید و آبکشی کنید. در مرحله بعد، یک ماهیتابه بدون روغن را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و اجازه دهید تابه خوب داغ شود، سپس لوبیا سبز را داخل ماهیتابه بریزید.

مرحله پنجم

حالا لوبیا سبزها را تفت می دهیم تا آب بین دستمال ها کاملا تبخیر شود سپس از ماهیتابه خارج می کنیم. سپس هویج، سیب زمینی و پیاز را پوست بگیرید و هر سه را به ورقه های بسیار نازک (چیپس) برش دهید.

مرحله ششم

در این مرحله در همان ماهیتابه ای که لوبیا سبز را تفت داده بودیم مقدار زیادی روغن مایع اضافه می کنیم و اجازه می دهیم روغن خوب داغ شود. وقتی روغن داغ شد سیب زمینی های خلال شده را در تابه می ریزیم و کاملا سرخ می کنیم.

مرحله هفتم

بعد از اینکه سیب زمینی ها کاملا قرمز و طلایی شدند، آن ها را از ماهیتابه خارج کرده و روی دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود. سپس چیپس هویج را به ماهیتابه اضافه کرده و کاملا تفت دهید.

مرحله هشتم

هویج ها را بعد از سرخ شدن از تابه خارج کرده و روی دستمال مخصوصی مانند سیب زمینی قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود. بعد به همین ترتیب پیاز را به تابه اضافه می کنیم و بعد از تفت دادن از ماهیتابه خارج می کنیم.

مرحله نهم

حالا پیاز را در آبکش بریزید تا روغن اضافی آن گرفته شود سپس اجازه دهید همه مواد کاملا خنک شوند. سپس لوبیا سبز، پیاز سرخ شده، سیب زمینی، هویج و گوشت چرخ کرده را در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله دهم

حالا مقداری نمک و فلفل سیاه را به همراه پودر گلاب، زعفران آماده، پودر دارچین و تخم مرغ به کاسه اضافه کنید سپس خوب هم بزنید تا مواد یکدست و یکدست شوند. بعد یک ماهیتابه مناسب انتخاب می کنیم.

مرحله یازدهم

در این زمان شعله پخش کن را روی حرارت ملایم قرار دهید تا کمی داغ شود سپس تابه را با کمی روغن مایع چرب کنید و مخلوط کاکائو را داخل تابه بریزید. حالا روی مخلوط کاکائو را با قاشق صاف می کنیم.

مرحله دوازدهم

در مرحله بعد، قابلمه را روی شعله در حال پخش قرار می دهیم و درب قابلمه را می بندیم، سپس کوکو را به مدت 50 دقیقه روی آتش می گذاریم تا کاملا بپزد. بعد از این مدت نارگیل را برمی گردانیم و می گذاریم طرف دیگر کاملا قرمز و طلایی شود.

مرحله سیزدهم

وقتی دو طرف نارگیل کاملا سرخ شد، تابه را از روی حرارت بردارید، سپس نارگیل را در ظرف مورد نظر قرار دهید. در آخر نارگیل لوبیا سبز را با زرشک، خلال پسته، خلال بادام و خلال سیب زمینی به سلیقه تزیین می کنیم. نوش جان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.