افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

به یک کشتی و دو ناوشکن آمریکایی حمله کردیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 318858
به یک کشتی و دو ناوشکن آمریکایی حمله کردیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «یحی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای از عملیات جدید نیروهای یمنی خبر داد. یحیی ساری اعلام کرد: سه عملیات نظامی علیه یک کشتی متخلف از ممنوعیت تردد و دو ناوشکن آمریکایی هنگام عبور از منطقه عملیاتی ما در شمال دریای سرخ انجام دادیم. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «یحی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای از عملیات جدید نیروهای یمنی خبر داد.

یحیی ساری اعلام کرد: سه عملیات نظامی علیه یک کشتی متخلف از ممنوعیت تردد و دو ناوشکن آمریکایی هنگام عبور از منطقه عملیاتی ما در شمال دریای سرخ انجام دادیم. ما به دقت کشتی Contship Ono را در دریای سرخ با چندین موشک بالستیک و پهپاد هدف قرار دادیم. حمله به این کشتی به دلیل نقض قانون منع ورود به بنادر فلسطین اشغالی توسط شرکت صاحب آن بوده است.

سریع ادامه داد: همچنین با چند پهپاد به ناوشکن آمریکایی کول در خلیج عدن حمله کردیم. این عملیات با موفقیت به اهداف خود دست یافت. ناوشکن آمریکایی «لابون» را نیز با چند فروند موشک بالستیک مورد حمله قرار دادیم.

وی گفت: این دو ناوشکن آمریکایی برای حمایت از دشمن اسرائیلی از منطقه عملیاتی ما در شمال دریای سرخ عبور می کردند که مورد حمله نیروهای ما قرار گرفتند.

سریع ادامه داد: ناوشکن های آمریکایی نتوانستند به طور کامل با موشک ها و پهپادهای ما مقابله کنند و برخی از این موشک ها و پهپادها موفق به اصابت به اهداف خود شدند.

وی افزود: ما تمامی تحرکات نظامی آمریکا برای حمایت از دشمن اسرائیلی در منطقه عملیات دریایی را اقدامی خصمانه می دانیم و در حمله به آنها دریغ نخواهیم کرد.

سریع گفت: از ملت های ملت خود می خواهیم با مخالفت با اقدامات آمریکا و هرگونه حمایت از دشمن اسرائیلی از فلسطین و شهید اسماعیل هنیه حمایت کنند.

وی افزود: عملیات ما تا پایان تجاوز و رفع محاصره مردم فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.