افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

صبحانه خبری 27 مرداد 1403; از واکنش پلیس و دادستانی به فیلم دیدار ارشاد با دو نوجوان تا ادعای آمریکا برای برقراری ارتباط مستقیم با ایران و اسرائیل.

  • کد خبر : 318827
صبحانه خبری 27 مرداد 1403;  از واکنش پلیس و دادستانی به فیلم دیدار ارشاد با دو نوجوان تا ادعای آمریکا برای برقراری ارتباط مستقیم با ایران و اسرائیل.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید. واکنش پلیس و دادستانی به فیلم برخورد با گشت ارشاد مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به انتشار این فیلم در خیابان وطن پور واکنش نشان داد […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

واکنش پلیس و دادستانی به فیلم برخورد با گشت ارشاد
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به انتشار این فیلم در خیابان وطن پور واکنش نشان داد و اعلام کرد: این فیلم مربوط به گذشته است، در تاریخ 10 تیر 1403 ماموران به دو جوان نسبت به پوشش نامناسب و کشف حجاب تذکر دادند و متاسفانه آنها با الفاظ بد و الفاظ ناشایست سلام کرد. در تعقیب و گریز هر دو نفر در خیابان وطن پور باز هم با لباس های نامناسب در حین انتقال به خودرو با ماموران کلانتری در حال مشاجره و درگیری مشاهده شدند که بر اثر مقاومت آنها یکی از آنها به طور جزئی مجروح شد. پس از وقوع این حادثه فیلم ضبط شده توسط پلیس و فیلم دوربین مداربسته خیابانی جهت شفاف سازی تحویل مرجع قضایی شد. این در حالی است که پلیس این نوع رفتار ماموران انتظامی را در چارچوب ضوابط عمل و عملیات خود ندانسته و پرونده در دستگاه قضایی و بازرسی فرجا مفتوح و در دست بررسی است. در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کرمی، دادستان نظامی تهران گفت: یکی از اولین اقداماتی که در این پرونده اندیشیده شد، شناسایی مأموران حاضر در صحنه بود و مأموران حاضر شناسایی و به صورت قانونی احضار شدند. وی تاکید کرد: بازپرس تنها دستور استخراج فیلم برای ضبط آن در پرونده را صادر کرده و هیچ گونه دستور و مجوزی برای تحویل به شاکی یا وکیل وی و انتشار آن در رسانه ها صادر نکرده است. همچنین فیلم منتشر شده از زاویه ای متفاوت با فیلم آرشیو است.

قطعی گسترده برق در تهران در روزهای اخیر/ پناه بردن مردم به خودروهایشان!
در حالی که توانیر مدعی است «قطعی برق نداریم»، بسیاری از شنوندگان با «انتخاب» تماس گرفتند و از قطعی چند ساعته برق در مناطق مختلف پایتخت خبر دادند. یکی از شنوندگان نوشت: امروز از ساعت 11:45 الی 13:45 برق منطقه نارمک میدان وثوق بدون اخطار قطع شد و دیروز به مدت دو ساعت از ساعت 16 الی 16 قطع شد. ساعت 6 بعد از ظهر، بدون اطلاع قبلی، کل کشور تعطیل است، اما همچنان برق خانه ها را قطع می کنند. یکی دیگر از بازدیدکنندگان نیز نوشت: تهران و اطراف آن دیروز سه شنبه از ساعت 11:30 تا 18:00 یعنی 6 ساعت و نیم بدون برق بود. با اداره برق تماس گرفتیم و گفتند پست برق شهر استقلال که برق تهران را هم تامین می کند بیش از ظرفیتش است و حتی در گرمای روز باید بین 6 تا 7 ساعت بدون برق باشیم. . بسیاری از مردم با ماشین در خیابان ها آمده بودند و تهویه هوا را روشن کرده بودند. بسیاری از خودروها از سر کار برگشته بودند و به دلیل نبود برق درهای پارکینگ باز نمی شد و کوچه ها و خیابان ها مملو از خودرو بود.»

کشف فسیل 700000 ساله انسان های اولیه
20 سال پیش در یکی از جزایر اندونزی، دانشمندان فسیل گونه‌ای از انسان‌های بدوی را کشف کردند که حدود 107 سانتی‌متر قد داشتند و به دلیل قد کوتاه‌شان «هابیت‌ها» نامیده می‌شدند، اما یافته‌های جدید وجود انسان‌های قد کوتاه‌تر را ثابت می‌کند. اجداد. فسیل های جدید در مکانی به نام ماتا منگه، در حدود 45 کیلومتری غاری که اولین بقایای هابیت در آن یافت شد، کشف شد.

پیامک تهدید آمیز زاکانی نماینده مجلس به شورای شهر تهران
مهدی آخراریان عضو شورای شهر تهران در جریان دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران از ارسال پیامک تهدیدآمیز به یکی از اعضای شورای شهر تهران خبر داد. آخراریان تاکید کرد: به آقای فروزنده معاون مالی و اقتصادی شهر تهران توصیه می کنم که به کار خودش فکر کند و از ارسال پیامک به اعضای شورای شهر خودداری کند، اگر به این رفتار و تهدید ادامه دهند. اعضای شورای شهر، من باید صریح تر با مردم صحبت کنم و این برای شما بسیار بد خواهد بود.

معلم فداکار در رودخانه غرق شد.
معلم فداکار سردشتی برای نجات شاگردش خود را به رودخانه زاب انداخت و پس از نجات او جان باخت. به گفته شاهدان عینی این معلم در حین نجات یکی از دانش آموزانی که به داخل رودخانه افتاده بود جان باخت. رودخانه زاب از دامنه های زاگرس سرچشمه می گیرد و پس از ورود به خاک عراق سرانجام به دجله می ریزد. این رودخانه دارای جریان دائمی آب است و در طول سال خشک نمی شود.

ادعای آمریکا مبنی بر برقراری ارتباط مستقیم با ایران و اسرائیل
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت: ما مستقیماً با ایران و اسرائیل در ارتباط بودیم و به آنها اطلاع دادیم که هیچکس نباید تنش در خاورمیانه را افزایش دهد.

شاگرد مصباح، شریعتی را کافر، خاتمی را غیر شیعه و هاشمی را لعن نامید
فیلمی از غلامرضا فیاضی نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری که دکتر علی شریعتی را «لعنت الله» خطاب می کند و می گوید قطعا کافر است را ببینید. فیاضی همچنین می گوید که سید محمد خاتمی شیعه نیست و آیت الله هاشمی رفسنجانی هم ملعون است و اگر او لعن نشود دیگر نفرین نمی شود. غلامرضا فیاضی از اعضای هیئت مدیره مؤسسه آموزشی امام خمینی (ره) از شاگردان و یاران مرحوم آیت الله مصباح و از رهبران عقیدتی جبهه پایداری است.

نیاز به مصرف برق برای بیست و هفتمین بار رکورد زد
برای بیست و هفتمین بار تقاضای مصرف برق کشور از پیک تقاضای مصرف برق در سال گذشته فراتر رفت.

واکنش فتاح به شایعه حضورش در مطب
در پی انتشار شایعاتی مبنی بر دعوت رئیس جمهور از پرویز فتاح برای حضور در دولت، رئیس تیم اجرایی فرمان امام در پیامی نوشت: از حسن نظر و اعتماد رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر قدردانی می کنم لذا این است افتخار ادامه خدمت در سنگر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام.

واکنش دفتر روحانی به اظهارات کارشناس تلویزیون
در نامه روابط عمومی دفتر روحانی به جبلی آمده است: اخیراً در یکی از برنامه های زنده شبکه یک، یکی از مهمانان به اصطلاح کارشناس اعلام کرد که حسن روحانی با مشاور نخست وزیر وقت اسرائیل مذاکره کرده است. وزیر در سال 1365، و به مقاله ای از روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت استناد کرد. کار گویندگان و «کارشناسان»! از کجا یک روزنامه اسرائیلی منبع موثق شما شد؟ چرا چنین خبر مهمی فقط در یک منبع اسرائیلی نوشته شده و در این سالها هیچکس حتی نتوانست آن را تایید کند؟ اینکه آنها برای نابودی دکتر روحانی و تفکر اعتدالی و تعامل گرایانه او به اسرائیلی ها روی آورده اند، نشان دهنده کالیبر واقعی مدعیان است.

شاهکار دختر ایرانی در بازی های المپیک

تکواندوکار منهای 49 کیلوگرم ایران با برتری مقابل نماینده عربستان به مدال ارزشمند بازی های المپیک دست یافت. پیش از این امین میرزازاده در کشتی فرنگی مدال برنز را کسب کرده بود.

اولین طلای ایران در المپیک پاریس

هادی سروی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن 97 کیلوگرم با شکست حریف سرشناس ارمنی خود به مدال طلا دست یافت. سروی پیش از این دیدار رکورد 3 باخت مقابل الکسانیان در جام جهانی 2019، جام جهانی 2022 و المپیک توکیو مقابل این بازیکن فهیم و سرشناس فرانسوی داشت.

پزشکان: ما می خواهیم همه دولت ها در کابینه حضور داشته باشند

مسعود بیزیکیان رئیس جمهور امروز به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران گفت: باید به اختلافات پایان دهیم. نگو [این فرد]ایشان از دولت رئیسی هستند و یک نفر دیگر از دولت روحانی، هر کدام از این افراد مزایا و معایبی، دستاوردها و مشکلاتی داشتند، مشکل ما اتحاد و انسجام است. اگر نور را متمرکز کنید، لیزر می شود و می تواند هر کاری انجام دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.