افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

اندیشه معاصر: کشتی فرنگی کاروان المپیک ایران را زنده کرد/ سعید اسماعیلی هم فینالیست شد

  • کد خبر : 318822
اندیشه معاصر: کشتی فرنگی کاروان المپیک ایران را زنده کرد/ سعید اسماعیلی هم فینالیست شد

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصروزنه بردار وزن 67 کیلوگرم ایران با شکست حریف ارمنی خود در مبارزه ای پر فراز و نشیب به فینال المپیک راه یافت. در ادامه دو وزن اخیر بازی های المپیک 2024 پاریس، سعید اسماعیلی در نیمه نهایی وزن 67 کیلوگرم با برتری برتر از حریف خود به مصاف […]

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصروزنه بردار وزن 67 کیلوگرم ایران با شکست حریف ارمنی خود در مبارزه ای پر فراز و نشیب به فینال المپیک راه یافت.

در ادامه دو وزن اخیر بازی های المپیک 2024 پاریس، سعید اسماعیلی در نیمه نهایی وزن 67 کیلوگرم با برتری برتر از حریف خود به مصاف اسلاویک گالستیان دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان رفت. او با نتیجه 5 بر صفر به دلیل سهل انگاری ناباورانه اقدام به رگبار زدن کرد که ضربه فنی شد، اما با اعتراض مربیان ایرانی و بررسی فیلم، رای داور با پای ارمنی این مبارز باطل شد. . اسماعیلی 2 امتیاز دیگر گرفت تا 7 بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه اسماعیلی باز هم هوادار 4 امتیازی حریف را اسیر کرد و نزدیک بود ضربه بخورد اما از خطر فرار کرد تا نیمه اول با نتیجه 9 بر 4 به سود اسماعیلی به پایان رسید.

اسماعیلی در نیمه دوم با مدیریت مبارزه و دفاع منطقی خود یک امتیاز دیگر گرفت و در نهایت با نتیجه 10 بر 4 پیروز شد و به فینال المپیک راه یافت.

اسماعیلی فردا پنجشنبه شب برای کسب مدال طلا به مصاف پرویز نصیب اف اوکراینی می رود.

اسماعیلی در دور اول به مصاف اسحاق قایو از الجزایر رفت و در نهایت با نتیجه کامل 10 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. سپس وس با نمایشی بی نظیر اورتا سانچز دارنده مدال طلای جهان و المپیک از کوبا را با نتیجه قاطع ۹ بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

تاریخ ارسال: 1403/05/17 21:05:49

منبع: همشهری آنلاین

مبارز ایرانی سعید اسماعیلی

var NewsListLimit = 5;

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.