افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

پیام فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یحیی سنور، رئیس جدید دفتر سیاسی حماس

  • کد خبر : 318464
پیام فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یحیی سنور، رئیس جدید دفتر سیاسی حماس

به گزارش رکنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل قوا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تاریخ یحیی سینوار رئیس دفتر سیاسی به حماس تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: نام خدای مهربان و خداوند آنها را یاری خواهد کرد، خداوند به من کمک خواهد کرد، لقوی عزیز. برادر عزیز و مجاهد نستوه جناب […]

به گزارش رکنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل قوا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تاریخ یحیی سینوار رئیس دفتر سیاسی به حماس تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

نام خدای مهربان

و خداوند آنها را یاری خواهد کرد، خداوند به من کمک خواهد کرد، لقوی عزیز.

برادر عزیز و مجاهد نستوه جناب حاج یحیی ابراهیم سنور زید عزه علی

سلام؛

خبر انتصاب جناب عالی به سمت ریاست دفتر سیاسی جنبش اسلامی، مردمی و جهادی حماس از سوی اعضای رشید و بصیر شورای رهبری مقاومت فلسطین مانند باران رحمت و نور حیات بخش بود که پس از آن شهادت اسوه تقوی و جهاد و شهیدان حاج اسماعیل هنیه، دلهای مؤمن و غیر مؤمن. و باعث آسودگی مجاهدین شد و دشمن جنایتکار صهیونیست و حامیان بی شرمش را در نگرانی عمیق فرو برد.

این انتخابات نشان داد که اگر مردی پس از سالها مجاهدت خالصانه، با عشق و شوق ندای حق تعالی را بخواند، پرچم پرافتخار مبارزه او بر زمین نخواهد افتاد و مجاهدی مخلص و بصیر دیگر با قدرت بیشتر راه او را ادامه خواهد داد. .

جنابعالی که از شاگردان مکتب مجاهدت و از نوادگان شهدای والامقام هستید با حمایت ملت بزرگ فلسطین و رفاقت امت اسلامی راه شهدا و مجاهدان را ادامه داده و به عهد آزادی کامل عمل خواهید کرد. فلسطین عزیز با مرکز قدس شریف.

من و سایر برادران جهادگر شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برکت قرآن کریم و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و رهنمودهای حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به رهبری داریم. حضرت امام خامنه ای دریغ نخواهند کرد و این وظیفه ماست.

یقین دارم جهاد کنونی فرزندان فلسطین به ویژه مردان و زنان غزه که با صبر و استقامت خود معادلات جهان را به نفع امت اسلامی تغییر داده اند با مدیریت قاطع خود به پایان خواهد رسید. . و ریشه رژیم جنایتکار صهیونیستی به زودی از سرزمین مقدس فلسطین ریشه کن خواهد شد.

پیروزی تنها از جانب خداوند توانا و حکیم است

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.