افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

نتایج سقوط بازار کریپتو؛ نهنگ ها در حال شکار بیت کوین، مقاومت سرمایه گذاران ETF

  • کد خبر : 318263
نتایج سقوط بازار کریپتو؛  نهنگ ها در حال شکار بیت کوین، مقاومت سرمایه گذاران ETF

نهنگ‌های بیت‌کوین دارایی‌های خود را در طول سقوط بازار کریپتو افزایش دادند، اما سرمایه‌گذاران ETF این کاهش را نخریدند. همچنین، ETF ها به شدت مقاومت کردند و خروجی زیادی مشاهده نکردند. به خصوص صندوق بلک راک که هیچ خروجی ثبت نکرد. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با […]

نهنگ‌های بیت‌کوین دارایی‌های خود را در طول سقوط بازار کریپتو افزایش دادند، اما سرمایه‌گذاران ETF این کاهش را نخریدند. همچنین، ETF ها به شدت مقاومت کردند و خروجی زیادی مشاهده نکردند. به خصوص صندوق بلک راک که هیچ خروجی ثبت نکرد.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ در گزارشی اشاره کرد که با انتشار داده های خالص خروجی در روز دوشنبه، فعالیت بازار ETF نشانه های مثبتی را نشان داد که فراتر از انتظارات تحلیلگران بود.

نهنگ های بیت کوین در سقوط بازار چه کردند؟

داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که کیف پول‌های بیت‌کوین که بین 1000 تا 10000 بیت‌کوین (BTC) نگهداری می‌کنند، با کاهش قیمت، دارایی‌های خود را افزایش دادند. از سوی دیگر، کسانی که کمتر از 1 بیت کوین (BTC) داشتند شروع به فروش بیت کوین خود کردند.

ETF های بیت کوین در روز دوشنبه شاهد خروج خالص 168 میلیون دلاری بودند که توسط صندوق سرمایه گذاری بیت کوین گری اسکیل (GBTC)، صندوق فیدلیتی بیت کوین (FBTC)، آرک اینوست بیت کوین و 21Shares رهبری می شد.

یک تحلیلگر گفت که سرمایه گذاران ETF “بسیار انعطاف پذیرتر” از حد انتظار عمل کردند و تنها 0.3 درصد از دارایی ها از صندوق خارج شدند. علاوه بر این، بزرگترین صندوق نقدی – IBIT بلک راک با 18 میلیارد دلار دارایی – هیچ خروجی خالصی نداشت.

در آخر هفته، قیمت بیت کوین از حدود 56000 دلار به 49000 دلار کاهش یافت و به حدود 56000 دلار بازگشت. داده‌های شرکت تحلیل بلاک‌چین Intoblock نشان می‌دهد که نهنگ‌های بیت‌کوین یا دارندگان بزرگ این دارایی، از قیمت‌های پایین‌تر برای خرید استفاده کردند، در حالی که سرمایه‌گذاران کوچک وحشت کردند و فروختند. کیف‌پول‌هایی که بین 1000 تا 10000 بیت کوین نگهداری می‌شوند به طور مداوم دارایی‌های خود را افزایش می‌دهند، در حالی که کیف‌پول‌هایی با کمتر از 1 بیت‌کوین (BTC) کاهش قابل توجهی در دارایی‌ها داشتند.

به گفته تحلیلگران Intoblock، کیف پول هایی که بین 1000 تا 10000 بیت کوین را در خود جای داده اند، به ترتیب در حدود 56 و 560 میلیون دلار (با قیمت های فعلی) در طول افت اخیر خریداری شده اند. آنها خودی نشان دادند و با کاهش قیمت ها مدام بر دارایی های خود افزودند.

در همین حال، کیف‌پول‌هایی با کمتر از ۱ بیت کوین «دست‌های ضعیف» را نشان دادند و بیشترین کاهش دارایی‌ها را در طول رکود بازار تجربه کردند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-07 17:05:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.