افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

دیدار فرمانده نیروی هوایی بلاروس با سردار واحدی – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 318175
دیدار فرمانده نیروی هوایی بلاروس با سردار واحدی – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر آن دری یولانوویچ لوکانوویچ فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی جمهوری بلاروس که به دعوت فرمانده نیروی هوایی ارتش به کشورمان سفر کرده است، در بازدید از ستاد فرماندهی کل قوا با حمید واحدی فرمانده کل ارتش دیدار و گفتگو کرد. امیر سرتیپ واحدی با سلام به فرمانده نیروی هوایی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر آن دری یولانوویچ لوکانوویچ فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی جمهوری بلاروس که به دعوت فرمانده نیروی هوایی ارتش به کشورمان سفر کرده است، در بازدید از ستاد فرماندهی کل قوا با حمید واحدی فرمانده کل ارتش دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ واحدی با سلام به فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی بلاروس، روابط دو کشور را مشترک دانست.

وی گفت: تمام مشکلات منطقه و حتی جهان بر عهده آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی با درایت خود آمریکا متر فساد و شیطان بزرگ اظهار داشت که با میل به سلطه طلبی به دنبال جنگ، درگیری، مخالفت با استقلال و خودکفایی کشورهاست.

امیر سرتیپ واحدی خاطرنشان کرد: این زوج خبیث اثر متقابل دارند و ریشه شرارت در منطقه رژیم منحوس صهیونیستی است و تا ریشه آن از بین نرود، در آرامش نخواهیم بود. البته ما معتقدیم که این رژیم کودک کش به پایان عمر خود می رسد. تاریخ نشان داده است که کسانی که با ظلم حکومت می کنند در قدرت باقی نمی مانند.

وی افزود: چاره ای جز آمادگی برای دفاع و توسعه تجهیزات نظامی برای دفاع از کشور و تمامیت ارضی خود نداریم.

امیر سرتیپ واحدی تاکید کرد: آماده توسعه روابط نظامی و دفاعی متقابل هستیم و تجربیات خود را در زمینه ساخت و تولید تجهیزات نظامی و آموزشی در اختیار دوستان قرار می دهیم.

فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی بلاروس ضمن تشکر از دعوت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، توسعه روابط در حوزه نظامی و دفاعی را مورد تاکید قرار داد.

سرلشکر لوکانوویچ وی از بخش های مختلف نهاجا از جمله آمد و پشتیبانی، جهاد و خوداتکایی، دانشگاه ستاری و پایگاه شهید لشگری بازدید خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.