افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

جای میخ دیوار را بردار / برای تو که مستاجر هستی و افراد قبلی دیوار جگر زلیخا را گچ کنند.

  • کد خبر : 318165
جای میخ دیوار را بردار / برای تو که مستاجر هستی و افراد قبلی دیوار جگر زلیخا را گچ کنند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- چه کسی از باهوش بودن و باهوش بودن در انجام کارها بدش نمی آید و قطعاً هیچکس به باهوشی معروف نیست، اما برای رسیدن به این هدف باید اطلاعات زیادی در مورد نحوه انجام کارهای مختلف و به یک صورت داشته باشید. برای شما که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- چه کسی از باهوش بودن و باهوش بودن در انجام کارها بدش نمی آید و قطعاً هیچکس به باهوشی معروف نیست، اما برای رسیدن به این هدف باید اطلاعات زیادی در مورد نحوه انجام کارهای مختلف و به یک صورت داشته باشید. برای شما که مثلا می خواهید از اتوی پرده خلاص شوید، باید بدانید که چگونه پرده ها را بدون چروک بشویید که با ترفندهایی امکان پذیر است، یعنی اینکه خودتان هر کاری را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید یک سری ترفند دارد. می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و برای پیشرفت آنها را دنبال کنید.

خوبی ترفندها این است که خیلی راحت می توانید به آن ها اعتماد کنید زیرا افراد زیادی قبل از شما آن ها را امتحان کرده اند، مثلا برای تمیز کردن لکه چربی روی مبلمان، می توانید یک جستجوی ساده انجام دهید و نحوه انجام آن را خیلی راحت یاد بگیرید. بدون اینکه هزار و یک راه را امتحان کنید و شما را اذیت کنیم، البته در مقاله قبلی خود نیز در این مورد صحبت کردیم که می توانید آن را مطالعه کنید و اکنون در مقاله امروز می خواهیم یک سری ترفندهای جدید برای از بین بردن رد ناخن ها را به شما معرفی کنیم. دیوار اجازه دهید به شما نشان دهیم که برای افرادی که نقاشی دیوار یا کاغذ دیواری را نمی دانند بسیار خوب است، به همین دلیل توصیه می کنیم که با ما ادامه دهید.

ناخن ها را با خمیر دندان از روی دیوار جدا کنید.

یک سری مواد هستند که آنقدر کاربرد دارند که محدودیتی ندارند و هر چقدر هم از فواید آنها بگوییم به اندازه کافی نگفته ایم که یکی از آنها خمیردندان است که کاربردهای مختلفی دارد، از تمیز کردن دندان گرفته تا سطوح مختلف. ، اما یکی از بهترین کاربردها پرکردن جای میخ روی دیوار است، البته ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اگر خمیردندان بعد از خشک شدن ترک خورد و سپس آن را روی محل ناخن قرار دهیم، چه کنیم؟ برای این کار باید مقداری قرص آسپرین را خرد و پودر کنید و با کمی خمیر دندان مخلوط کنید و سپس به دیوار بمالید و بگذارید خشک شوند.

این نکته را هم اضافه کنیم که برای این کار باید از خمیر دندان تک رنگ استفاده کنید تا کار یکدست شود.

میخ ها را از دیوار جدا کنید

ناخن ها را با جوش شیرین از روی دیوار جدا کنید.

گفتیم یک سری مواد هستند که کاربردهای زیادی دارند و یکی دیگر از آنها را بررسی کرده ایم و می خواهیم آن را ارائه کنیم، جوش شیرین است که می تواند لکه ها و سیاهی های کتری سوخته را حتی رسوبات روی شیرها را از بین ببرد. ، و غیره. حالا میخوایم ازش برای پر کردن جای میخ های دیوار استفاده کنیم، برای اینکار باید کمی از این مواد رو با چسب سفید مخلوط کنیم و بعد هر شکاف دیوار رو با اون پر کنیم، به نظر خشک میاد. سنگ است و می تواند شکاف ها و شکاف های دیوار را پر کند.

میخ ها را از دیوار جدا کنید

ناخن ها را با صابون صدفی از روی دیوار جدا کنید

شاید دو روش دیگر را امتحان کرده باشید و به نتیجه ای که باب میلتون رسیده نرسیده اید، حالا در این قسمت روش دیگری را به شما معرفی می کنیم که به جرأت می توان گفت آخرین سلاح شما برای پرکردن سوراخ میخ دیوار است، به خصوص اگر شما زمان کمی برای پوشاندن سوراخ دیوار دارید، مثلاً یک مهمان می خواهد پیش شما بیاید و شما باید با او مقابله کنید و نمی خواهید او متوجه سوراخ های میخ دیوار شود و … حالا چی؟ آیا این روش موثر است؟ روشی برای استفاده از صابون صدفی وجود دارد، برای این کار باید یک قالب صابون صدفی سفید یا هر رنگی که با رنگ دیوار شما همخوانی دارد را روی سوراخ موجود در دیوار اعمال کنید و این کار را تا زمانی که سوراخ کاملا پر شود ادامه دهید. ، صابون اضافی را با یک پارچه پاک کنید و کارتان تمام است.

میخ ها را از دیوار جدا کنید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.