افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

فرشاد پارسا: سنگ آهن را دست کم نگیرید/ نزدیک بود پرسپولیس بی خانمان شود، چرا بانک ها برای پرسپولیس ورزشگاه نمی سازند؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 318082
فرشاد پارسا: سنگ آهن را دست کم نگیرید/ نزدیک بود پرسپولیس بی خانمان شود، چرا بانک ها برای پرسپولیس ورزشگاه نمی سازند؟  – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با احتساب نتایج خوب پرسپولیس در بازی های دوستانه، می خواهیم به زودی شاهد یک پرسپولیس تهاجمی و پر ستاره باشیم. فرشاد پیوس، مهاجم پیشکسوت سابق باشگاه پرسپولیس درباره دیدار هفته اول پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: تیم های محمد ربیعی به همان اندازه که مراقب دروازه شان هستند خطرناک هستند. تیم […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با احتساب نتایج خوب پرسپولیس در بازی های دوستانه، می خواهیم به زودی شاهد یک پرسپولیس تهاجمی و پر ستاره باشیم.

فرشاد پیوس، مهاجم پیشکسوت سابق باشگاه پرسپولیس درباره دیدار هفته اول پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: تیم های محمد ربیعی به همان اندازه که مراقب دروازه شان هستند خطرناک هستند. تیم ربیعی با بهره گیری از تمام عرصه های زمین شناور است و بازی می کند. تیم او فوتبال بازی می کند و این می تواند برای پرسپولیس هم خوب و هم خطرناک باشد.

وی افزود: تیم ذوب آهن را نباید دست کم گرفت. آنها ضمن اینکه می توانند حریف نسبتا آسانی برای پرسپولیس باشند، می توانند خطرناک هم باشند. تیم ذوب آهن تیمی قدیمی و ریشه دار است و باید از سرمربی این تیم ترسید. چون محمد ربیعی افکار خوبی دارد و می تواند برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند. با توجه به نتایج خوب پرسپولیس در بازی های دوستانه و بازگشت چند بازیکن قدیمی به این تیم و همچنین خارجی هایی که تعریف و تمجیدهای زیادی از آنها شنیده ایم، می خواهیم هر چه زودتر پرسپولیس گاریدو را ببینیم. امیدوارم این روزها هر چه زودتر بگذرد و لیگ شروع شود تا پرسپولیس را مقابل ذوب آهن ببینیم.

پیوس همچنین وضعیت سرپناه پرسپولیس را برجسته کرد: در واقع این تنها چیزی بود که پرسپولیس بی خانمان شود. ما ناسالم ورزشگاه آزادی تهران داریم و پرسپولیس با این همه هوادار! آیا این تیم نباید در ورزشگاه آزادی بازی کند؟ این چه وضعیتی است؟ من به بانک هایی که مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار گرفته اند پیشنهاد می کنم که با اندکی از درآمد خود برای باشگاه پرسپولیس ورزشگاه بسازند. شش بانک هستند که هر کدام با اندکی سرمایه گذاری برای خودشان و آینده شان می توانند بهترین ها را برای خودشان و خانواده شان در پرسپولیس رقم بزنند و خاطره ای بزرگ و جاودانه برای این تیم به جا بگذارند.

پیوس گفت: آنقدر زمین های خوب در اطراف تهران هست که می توانی استفاده کنی. پرسپولیس باید هرچه زودتر از این شرایط خارج شود تا با زمین بازی احساس راحتی کند. این پرسپولیس زیبند نیست که ورزشگاه اختصاصی با این همه بازیکن بزرگ در تاریخ باشگاهش در سطح ملی نداشته باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)