افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

با پوست سفید خود زیبا نباشید، همه رنگ های لاک روی آن خوب به نظر نمی رسند

  • کد خبر : 318023
با پوست سفید خود زیبا نباشید، همه رنگ های لاک روی آن خوب به نظر نمی رسند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای لاک ها خیلی بزرگ است. هم از نظر طراحی و هم از نظر انتخاب رنگ لاک، جذابیتی جهانی دارد که دست خانم ها را برای انتخاب باز می گذارد. زیبایی ای که یک لاک می تواند به دست ها بدهد و در نهایت ظاهر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای لاک ها خیلی بزرگ است. هم از نظر طراحی و هم از نظر انتخاب رنگ لاک، جذابیتی جهانی دارد که دست خانم ها را برای انتخاب باز می گذارد. زیبایی ای که یک لاک می تواند به دست ها بدهد و در نهایت ظاهر نهایی استایل را تزیین کند، احتمالاً با هیچ اکسسوری برای دست ها قابل تطبیق نیست. لاک ناخن عنصری است که می تواند به ظاهر شما ظرافت و طراوت ببخشد. می تواند شما را به دیگران معرفی کند و حتی شخصیت شما را آشکار کند. زیرا رنگ و طرح لاک ها بر اساس سلیقه افراد انتخاب می شود که به نوع شخصیت آنها نیز بستگی دارد. مثلا خانمی که چیزهای مینیمال و مدرن را دوست دارد و رنگ و طرح لاک خود را انتخاب می کند این گونه رفتار می کند. یک خانم به جیغ و اشیای تیز نیز علاقه دارد و مجذوب رنگ ها می شود که مطمئناً در مورد لاک ناخن او همینطور است. عده ای هم هستند که با وجود سن و سالشان همچنان خواهان طرح های فانتزی هستند تا مشخص شود چه فضای داخلی دارند. خواهی دید؟ یک رنگ و طرح لاک تنها چقدر می تواند مهم باشد! تا به حال در مورد لاک های ناخن زیاد صحبت کرده ایم، اما این بار می خواهیم به سراغ رنگ هایی برویم که ممکن است برای پوست های سفید مناسب باشند. اگر شما هم این گونه هستید، مقاله ما را دنبال کنید تا بهترین رنگ های لاک ناخن را برای دستانتان به شما بگوییم.

مهم نیست پوست شما چقدر سفید است، همه رنگ ها روی آن خوب به نظر نمی رسند.

تصور نکنید که پوست من سفید و روشن است، بنابراین همه رنگ ها به من می آیند! چون تنها پوست های گندمی هستند که می توانند چنین ادعایی داشته باشند، چون رنگ گوشتی متوسطی دارند و نه سفید هستند و نه سبز، رنگ های زیادی برایشان مناسب است. در واقع با انتخاب نادرست لاک ناخن می توانید دستان خود را بی روح جلوه دهید یا به رنگ پریدگی آنها کمک کنید. پس به رنگ لاکی که انتخاب می کنید دقت کنید تا زیبایی شما دو چندان شود.

654654

سبزی که از دل طبیعت می آید و برای سفیدپوستان عالی است

رنگ سبز در بین انسان ها به وفور دیده می شود زیرا رنگ اصلی طبیعت است و انسان ارتباط درونی زیادی با طبیعت دارد. سبزی ها در تمام انواعشان برای پوست های روشن عالی هستند. می توانند جلوه خاصی به دستان شما ببخشند و زیبایی لحن شما را به شکلی ظریف و زیبا نشان دهند. از سبزی هایی که برای شما خلق شده غافل نشوید!

تخلیه

انواع بنفش چه تیره و چه روشن.

بنفش رنگی خاص و منحصر به فرد به حساب می آید که مطمئنا با هیچ رنگی نمی توان آن را ست کرد. افرادی که می دانند چگونه از رنگ بنفش استفاده کنند، در روانشناسی افراد جسوری هستند. طیف رنگ‌های بنفش، از تیره‌ترین تا روشن‌ترین، زیبایی چشمگیری را به دست‌های روشن می‌بخشد. بنفش یکی از ایده آل ترین رنگ ها برای پوست های روشن است که می توان آن را با هر سبکی تطبیق داد و به خوبی تطبیق داد.

ناخن های کاذب بنفش گرادیان _ ست ناخن های کاذب _ ناخن های بنفش _ ناخن های مربعی متوسط

لاک رنگارنگ برای پوست سفید.

درست است که در ابتدا گفتیم رنگ پوست گندمی به اکثر رنگ ها می آید، اما نگفتیم که همه رنگ ها برای آنها مناسب است. در اینجا می خواهیم یک سبک رنگی خاص برای شما، پوست سفید، به شما پیشنهاد دهیم. در واقع با این سبک رنگی می توانید ظرافت دستان خود را به رخ بکشید و اگر انگشتان باریکی دارید می توانید آنها را درخشان کنید. با این سبک زیبا و جوان خواهید شد.

ac0e0e47-338f-4f0a-85f8-98fa66145460

e85c7c36-b410-4429-9245-bb8144b98432

از رنگ قرمز ظریف و کلاسیک خودداری کنید.

باید گفت که این رنگ یکی از بهترین رنگ هاست چرا که چیزی کمتر از ظریف بودن ندارد و از طرفی به همه رنگ های پوست می آید. چه روشن‌ترین و چه تیره‌ترین، می‌توانید به راحتی لاک قرمز را انتخاب کرده و بزنید و از آن برای هر مهمانی، مجلس یا مهمانی مطمئن باشید.

صورتی ملایم برای دست های ظریف و سفید

جلیقه ای که در همه رنگ ها صورتی است ممکن است برای شما مناسب نباشد و در صورت انتخاب رنگ های زیاد، احتمال پریده شدن پوست شما زیاد است. بنابراین، زیباترین ایده این است که رنگ های تیره تر از صورتی را انتخاب کنید که می تواند به دستان شما زیبایی ببخشد.

مثل الماس بدرخشید_ محبوب ترین ناخن های کرومی تابستان 2024_ ناخن های ژلی_ ناخن های شیک_ رنگ ناخن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318023

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.