افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

نقش موثر خبرنگاران در ارتقای سطح مالی گروه مالی سامان

  • کد خبر : 317871
نقش موثر خبرنگاران در ارتقای سطح مالی گروه مالی سامان

به گزارش بازار، علیرضا معرفت، مدیرعامل بانک سامان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار از تلاش مستمر خبرنگاران در انتشار اخبار قدردانی کرد. وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق و به موقع تصریح کرد: این تلاش ها به تصمیم گیری صحیح و موفق در عرصه های مختلف کمک می کند. مرفت […]

به گزارش بازار، علیرضا معرفت، مدیرعامل بانک سامان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار از تلاش مستمر خبرنگاران در انتشار اخبار قدردانی کرد. وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق و به موقع تصریح کرد: این تلاش ها به تصمیم گیری صحیح و موفق در عرصه های مختلف کمک می کند.

مرفت افزود: موفقیت گروه مالی سامان مرهون تلاش مستمر خبرنگارانی است که با انتشار اخبار، مدیران و تصمیم گیران حوزه های مختلف را آگاه می کنند. وی خاطرنشان کرد: خدمات بانکی به ساعات اداری محدود نمی شود و تیم های زیادی به صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات به مردم کار می کنند. معرفت از خبرنگاران خواست تا اخبار را به درستی و دقیق منعکس کنند و از سوء استفاده های احتمالی خودداری کنند.

معرفت همچنین اعلام کرد: حجم سپرده های بانک سامان در پایان تیرماه به 220 میلیارد تومان رسید و سهولت پرداخت نیز به حدود 140 میلیارد تومان افزایش یافت. وی افزود: بانک سامان توانسته 100 درصد تخصیصات خود را در حوزه تسهیلات وام مسکن پوشش دهد و تقریبا 50 درصد تسهیلات زایمان را بپردازد.

مدیرعامل بانک سامان رشد بیش از 40 درصدی در این زمینه را نسبت به مدت مشابه سال گذشته برشمرد و افزود: بانک سامان از سال 1395 یک برنامه راهبردی را دنبال می کند که در سال 1400 به سوددهی رسیده است.وی تاکید کرد: این برنامه استراتژیک با موفقیت اجرا شد و بانک سامان هم اکنون از سودآوری پایدار برخوردار است.

معرفت در پایان ابراز امیدواری کرد: بانک سامان به برکت تحولات زیرساختی بتواند به وظایف خود در حوزه مسکن عمل کند و خدمات بهتری به مردم ارائه دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=317871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.