افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

بزرگترین انتقام ایران ایجاد رعب و وحشت در بین 9 میلیون اسرائیلی است

  • کد خبر : 317858
بزرگترین انتقام ایران ایجاد رعب و وحشت در بین 9 میلیون اسرائیلی است

به گزارش بازار، پایگاه خبری المیادین به نقل از یک تریبون رسانه صهیونیستی نوشت بزرگترین انتقام ایران از ترور هنیه این است که بیش از یک هفته است که بیش از 9 میلیون اسرائیلی را در ترس نگه داشته است. شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از اختلافات شدید در سرزمین های اشغالی بر سر […]

به گزارش بازار، پایگاه خبری المیادین به نقل از یک تریبون رسانه صهیونیستی نوشت بزرگترین انتقام ایران از ترور هنیه این است که بیش از یک هفته است که بیش از 9 میلیون اسرائیلی را در ترس نگه داشته است.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از اختلافات شدید در سرزمین های اشغالی بر سر نوع واکنش ایران به این حمله خبر داد و اعلام کرد که تل آویو در صورت اطمینان از انجام این حمله حتی برای حمله پیشگیرانه احتمالی آماده می شود.

یدیعوت آحارونوت همچنین نوشت که صهیونیست ها به شدت نگران احتمال حمله ایران و حزب الله به اسرائیلی ها در خارج از سرزمین های اشغالی یا مراکز دیپلماتیک و سفارتخانه های این رژیم هستند.

این روزنامه به نقل از یک منبع بلندپایه دیپلماتیک نوشت که وضعیت نمایندگان تل آویو در خارج از سرزمین های اشغالی بسیار خطرناک است و بسیاری از آنها احساس خطر می کنند.

یدیعوت همچنین به نگرانی دیپلمات های خارجی ساکن در سرزمین های اشغالی اشاره کرد و افزود: به دلیل تشدید اوضاع امنیتی در سرزمین های اشغالی، دیپلمات های کانادایی و خانواده هایشان بعد از ظهر امروز چهارشنبه سرزمین های اشغالی را ترک کرده و به اردن خواهند رفت حمله ایران

خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ دیروز گزارش داد که ارزش مثقال واحد پول رژیم صهیونیستی برای ششمین روز متوالی کاهش یافت و به رقمی معادل 3.82 مثقال در هر دلار رسید که کمترین رقم از نوامبر 2023 است.

این کاهش ارزش در نتیجه انتظار رژیم صهیونیستی برای واکنش انتقام جویانه ایران و حزب الله لبنان به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و ترور فواد شکر، فرمانده نظامی این کشور رخ داده است. حزب الله لبنان در حومه جنوبی بیروت.

از این حیث شاخص بورس رژیم صهیونیستی نیز با افت شدید همراه شد و نسبت به هفته گذشته 3.3 درصد کاهش یافت که کمترین رقم از فوریه گذشته بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=317858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.