افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

عقب هستیم اما راضی هستم/ دو ​​سال دیگر نیازی به خرید بازیکن نداریم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 31738
عقب هستیم اما راضی هستم/ دو ​​سال دیگر نیازی به خرید بازیکن نداریم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا منصوریان پس از باخت ۲ بر یک فولاد مقابل ذوب آهن در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: همیشه سعی می کنم بیشتر بازی های دوستانه خود را با تیم های محمد ربیعی، مجتبی حسینی و … انجام دهم زیرا به دلیل بازی کردن از نظر تاکتیکی، شرایط برای تیم ما […]

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا منصوریان پس از باخت ۲ بر یک فولاد مقابل ذوب آهن در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: همیشه سعی می کنم بیشتر بازی های دوستانه خود را با تیم های محمد ربیعی، مجتبی حسینی و … انجام دهم زیرا به دلیل بازی کردن از نظر تاکتیکی، شرایط برای تیم ما خوب است.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان افزود: این اولین بازی دوستانه ما بود که زمان زیادی از پیش فصل می گذرد چرا که تا امروز قرار بود چهار بازی انجام دهیم اما نسبت به تمرینات شیب دار و نداشتن تمرینات بدنی افزایش پیدا کردیم. فشار تمرین و به دلیل دیر شروع شدن، مجبور شدیم از تمرینات بدنی دور شویم.” صرف نظر از نتیجه، از بازیکنانم راضی هستم. باید اشتباهاتمان را اجرا می کردیم. ما فوتبال خیلی خوبی بازی می کنیم و سعی می کنیم 10 بازیکن جوان را آرام آرام به میدان بیاوریم.

منصوریان ادامه داد: زمانی که در خوزستان هستید قطعا این فرصت را خواهید داشت تا جوانان خود را به میدان برسانید. اگرچه نتوانستم از 4 جوان دیگرم استفاده کنم، اما با 17-18 ها بازی کردم. برخی از بازیکنان ما زیر 16 سال تیم ملی هستند. قطعا تعدادی از این افراد را در حال بازی در لیگ برتر خواهید دید. بازیکنان خیلی خوبی مثل محمدیان و کلاه کج داریم. اگر از ما در بحث جوان سازی پشتیبانی، تا 2 سال دیگر نیازی به خرید بازیکن نخواهیم داشت.

وی به قانون سقف بودجه باشگاه ها اشاره کرد و گفت: اعتقاد شخصی من این است که به باشگاه بگویم چقدر می خواهند هزینه کنند. اگر باشگاه یک میلیارد تومان بگوید، پرداخت آنها را تضمین می کند تا اگر در آینده بخواهند بازیکن یا سرمربی را جایگزین کنند، شرایط فراهم شود. با قانون جدید فدراسیون بازیکنان نمی توانند به راحتی قرارداد خود را فسخ کنند. اول میگم سقف رو پیدا کن. مثلاً می خواهید 50 میلیارد یا 100 میلیارد تومان بدهید و بقیه را خرج بازیکنان دیگر کنید. الان چهار نماینده در لیگ قهرمانان داریم اما تیمی که کمتر از 1000 یا 1500 میلیارد خرج نکند شانس قهرمانی در این تورنمنت را ندارد. در فوتبال سقف قراردادن یک بازیکن جالب نیست.

منصوریان درباره کاهش بازیکنان 23 سال به بالا در لیست تیم های لیگ برتر فصل آینده گفت: من خودم با قانون جدید 7 بازیکن را از دست دادم. تنها کار خوبی که کردند این بود که 5+1 را زدند که برای بازیکنان خارجی و بازیکنان خوبی که به ایران می آمدند خیلی خوب بود. تیم ها می توانند خارجی های خوب بخرند. آنها می توانستند این کار را در 2 سال انجام دهند. به تیم ها گفتند می توانید افراد بالای 25 سال داشته باشید و آماده شوید. 3-4 بازیکن بالای 25 سال سوختند و مجبور شدم آنها را از دست بدهم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.