افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

سپاهان در خانه تحقیر شد و سهمیه ایران سوزانده شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 317349
سپاهان در خانه تحقیر شد و سهمیه ایران سوزانده شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سپاهان با شکست مقابل شباب الاهلی امارات در دور اول پلی آف لیگ برتر آسیا، فرصت رقابت در رده اول فوتبال باشگاهی قاره کهن را از دست داد. تیم های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی امارات از ساعت 19 و 45 دقیقه امروز (سه شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. بعد […]

سپاهان با شکست مقابل شباب الاهلی امارات در دور اول پلی آف لیگ برتر آسیا، فرصت رقابت در رده اول فوتبال باشگاهی قاره کهن را از دست داد.

تیم های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی امارات از ساعت 19 و 45 دقیقه امروز (سه شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. بعد از 120 دقیقه، پائولو. شاگردان سوزا 4 بر 1 پیروز شدند.

در دقیقه 44 این دیدار محمدمهدی محبی شوت راه دور زردپوشان را به ثمر رساند و تیم پیروز خود را راهی رختکن کرد. در نیمه دوم نماینده امارات برای گلزنی و جبران نتیجه وارد زمین شد و حملات زیادی روی دروازه پیام داشت.

سرخپوشان اماراتی به حملات خود ادامه دادند و تنها یک دقیقه پس از ورود سردار آزمون به زمین این بازیکن ایرانی به گل رسیدند و بازی به تساوی کشیده شد. این نتیجه تا پایان 90 دقیقه تغییری نکرد تا کار نمایندگان ایران و سپاهان در دو وقت اضافه 15 دقیقه ای ادامه پیدا کند.

بر اساس این گزارش در حالی که سپاهان به دنبال پیروزی بود با تصمیم خوزه مورائیس، رضا اسدی و رضا شکاری وارد زمین شد و عملکرد آنها بسیار بد و دور از انتظار بود.

در وقت اضافه امتیاز به سود الشباب الاهلی متمایل شد. در دقیقه 100 یحیی الغسانی پس از خطا در پیام مورد نیاز به گل رسید تا نماینده امارات جشن گل بگیرد. بار دوم در 15 دقیقه دوم شرایط برای نماینده ایران تغییر چندانی نکرد تا اینکه یوری سزار گل سوم تیمش را (در دقیقه 109) به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و یحیی الغسانی در دقیقه 1+120 گل چهارم شباب الاهلی را به ثمر رساند و با شوتی از کنار سپاهان گذشت.

قضاوت این دیدار بر عهده کیم جونگ هیوک از کره جنوبی بود که در جریان این دیدار به محمد کریمی، آریا یوسفی، رضا اسدی و وحدت حنانوف از سپاهان کارت زرد نشان داد.

لازم به ذکر است، یاران آزمون در مرحله دوم پلی آف لیگ برتر باید به مصاف الغرافه قطر برود و سپاهان به لیگ قهرمانان 2 سقوط کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)