افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی: اسرائیل باید «سید حسن نصرالله» را ترور کند.

  • کد خبر : 317335
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی: اسرائیل باید «سید حسن نصرالله» را ترور کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از این رژیم خواست تا دبیرکل حزب الله لبنان را «ترور» کند. به گزارش ایسنا، پس از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که در آن تاکید کرد مقاومت لبنان به ترور فرمانده خود فواد شکر، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بتسلیل اسموتریچ پاسخ قطعی خواهد داد. […]

به گزارش خبرآنلاین؛ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از این رژیم خواست تا دبیرکل حزب الله لبنان را «ترور» کند.

به گزارش ایسنا، پس از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که در آن تاکید کرد مقاومت لبنان به ترور فرمانده خود فواد شکر، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بتسلیل اسموتریچ پاسخ قطعی خواهد داد. او گفت که این رژیم نباید تردید کند و باید سید حسن نصرالله را “ترور” کند.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پیش از این نیز خواستار حمله برق آسا و ویرانگر علیه حزب الله لبنان و این کشور شده بود.

وی در پادکستی در پادکست سایت عبری وای نت درباره پاسخ احتمالی ایران و جنگ این رژیم در نوار غزه و با حزب الله لبنان که امروز سه شنبه منتشر شد، اظهار داشت: جنگ لبنان باید کوتاه، بسیار شدید و بسیار سخت باشد. ضربه ویرانگری برای تسریع ورود حزب الله و دولت لبنان.

اسموتریچ گفت: بخشی از تلاش های رژیم صهیونیستی در غزه باید به شمال فلسطین اشغالی منتقل شود و جنگی رخ دهد که در نتیجه منطقه امن به جای فلسطین اشغالی به جنوب لبنان منتقل شود.

وی در خصوص پاسخ احتمالی ایران و حزب الله لبنان به قتل شهید هانیه و فواد شکر، تصریح کرد: انتظار برای این پاسخ یک اشتباه است، به نظر من باید در همه زمینه ها تهاجمی تر و فعال تر باشیم. صنعت نفت ایران مدت هاست که خسارت های میلیاردی به بار آورده است.

وزیر تندرو رژیم صهیونیستی درباره جنگ این رژیم در نوار غزه نیز اظهار داشت: باید حماس را از نظر نظامی و غیرنظامی به طور کامل نابود کنیم و برای مدت طولانی آن (غزه) را بمانیم و کنترل کنیم. از نظر نظامی بحثی نیست، بحث مدنی (حکومت) (در غزه) است.

اسموتریچ در مورد اینکه آیا رژیم صهیونیستی توانایی اعمال کنترل غیرنظامی بر غزه را دارد یا خیر، گفت: رژیم صهیونیستی «قطعاً» توانایی انجام این کار را دارد زیرا غزه اکنون یک منطقه جنگی است و بحث آموزش و نظارت اجتماعی وجود ندارد. در دو سال آینده آنچه مورد نیاز است حداقل تامین غذا، دارو و تا حدودی بهداشت است. این همان کاری است که ارتش می توانست و باید شش ماه پیش انجام می داد. اگر رژیم صهیونیستی این کار را انجام دهد، مدت جنگ بسیار کوتاه خواهد بود.

اسموتریچ همچنین تاکید کرد که هیچ “امنیتی” بدون شهرک سازی وجود ندارد و به گسترش آنها ادامه می دهد.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد اگر اسرای صهیونیست آزاد نشوند کشتن دو میلیون فلسطینی در غزه «عادلانه و اخلاقی» است.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=317335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.