افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

شباب الاهلی به لیگ برتر صعود کرد

  • کد خبر : 317321
شباب الاهلی به لیگ برتر صعود کرد

سپاهان در اولین مرحله پلی آف لیگ برتر با غلبه بر شباب الاهلی امارات اولین جام این فصل را از دست داد. تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در دیداری از دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند. پس […]

سپاهان در اولین مرحله پلی آف لیگ برتر با غلبه بر شباب الاهلی امارات اولین جام این فصل را از دست داد.

تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در دیداری از دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند. پس از 120 دقیقه شاگردان پائولو سوزا پیروز شدند. 4-1.

در دقیقه 44 این دیدار محمدمهدی محبی با یک شوت از راه دور برای طلایی پوشان گلزنی کرد و تیمش را پیروز به رختکن فرستاد. در نیمه دوم نماینده امارات برای گلزنی و جبران نتیجه وارد زمین شد و حملات زیادی روی دروازه پیام داشت.

سرخپوشان اماراتی به حملات خود ادامه دادند و تنها یک دقیقه پس از ورود سردار آزمون به زمین این بازیکن ایرانی به گل رسیدند و بازی به تساوی کشیده شد. این نتایج تا پایان 90 دقیقه تغییری نکرد تا کار نمایندگان ایران و سپاهان در دو وقت اضافه 15 دقیقه ای ادامه پیدا کند.

بر اساس این گزارش در حالی که سپاهان به دنبال پیروزی بود با تصمیم خوزه مورائیس، رضا اسدی و رضا شکاری وارد زمین شد و عملکرد آنها بسیار بد و دور از انتظار بود.

در وقت اضافه امتیاز به سود الشباب الاهلی متمایل شد. در دقیقه 100 یحیی الغسانی پس از خطا در پیام مورد نیاز به گل رسید تا نماینده امارات جشن گل بگیرد. بار دوم در 15 دقیقه دوم شرایط برای نماینده ایران تغییر چندانی نکرد تا اینکه یوری سزار گل سوم تیمش را (در دقیقه 109) به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و یحیی الغسانی در دقیقه 1+120 گل چهارم شباب الاهلی را به ثمر رساند و با شوتی از کنار سپاهان گذشت.

قضاوت این دیدار بر عهده کیم جونگ هیوک از کره جنوبی بود که در جریان این دیدار به محمد کریمی، آریا یوسفی، رضا اسدی و وحدت حنانوف از سپاهان کارت زرد نشان داد.

گفتنی است، یاران آزمون پس از پیروزی در این دیدار در دور دوم پلی آف لیگ برتر باید به مصاف الغرافه قطر برود./تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=317321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.