افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

وام 300 میلیونی بانک مهر ایران با سود 4 درصد و پرداخت 24 ماهه برای اشخاص حقیقی

  • کد خبر : 317195
وام 300 میلیونی بانک مهر ایران با سود 4 درصد و پرداخت 24 ماهه برای اشخاص حقیقی

مشتریان بانک مهر ایران می توانند با ایجاد حساب متوسط ​​و واریز ماهانه مبلغی به حساب قرض الحسنه خود با توجه به میانگین حساب ایجاد شده، این وام را در طرح «اعتبار حساب جاری» از قرض الحسنه دریافت کنند. بانک مهر ایران حداقل سقف این وام از قرض الحسنه را 20 میلیون تومان و حداکثر […]

مشتریان بانک مهر ایران می توانند با ایجاد حساب متوسط ​​و واریز ماهانه مبلغی به حساب قرض الحسنه خود با توجه به میانگین حساب ایجاد شده، این وام را در طرح «اعتبار حساب جاری» از قرض الحسنه دریافت کنند. بانک مهر ایران حداقل سقف این وام از قرض الحسنه را 20 میلیون تومان و حداکثر سقف آن را 300 میلیون تومان تعیین کرده است. ضمناً نرخ سود این وام چهار درصد و مدت بازپرداخت بین 24 تا 48 ماه است.

وام طرح اعتباری در حساب جاری بانک مهر ایران به چه کسانی تعلق می گیرد؟

برای دریافت این سرویس باید حساب قرض الحسنه داشته باشید که پس از واریز به آن باید حداقل سه تا ۱۲ ماه از عمر آن گذشته باشد. بدیهی است مبلغ واریز شده در بانک مسدود نخواهد شد. یعنی بانک مهر ایران این امکان را در اختیار وام گیرندگان قرار داده است تا بتوانند سپرده های خود را برداشت کنند.

همچنین وام گیرنده باید ضمانت نامه رسمی که تضمین کننده وثیقه لازم برای پرداخت اقساط وام به بانک باشد را ارائه کند. بانک برای بازپرداخت این وام باید اطمینان حاصل کند که متقاضی به بانکداری شبکه بدهکار نیست و چک بلامحلی ندارد.

شرایط بازپرداخت وام 300 میلیونی بانک مهر ایران

پس از دریافت وام 300 میلیون تومانی، وام گیرنده باید ظرف 48 ماه و در هر قسط با احتساب کارمزد چهار درصد، 6 میلیون و 818 هزار تومان به بانک مهر ایران پرداخت کند. مبلغ اقساط در پایان دوره بازپرداخت به 330 میلیون تومان می رسد.

پس از دریافت وام 300 میلیون تومانی با توجه به خوب بودن وام و کارمزد چهار درصد به اضافه 36 ماه برای پرداخت اقساط، وام گیرنده باید سالانه 9 میلیون و 90 هزار تومان به بانک پرداخت کند. تحویل. در پایان دوره بازپرداخت، مبلغ اقساط این ابزار به 324 میلیون تومان می رسد.

ضمناً این طرح شامل 300000 تومان هزینه اضافی اعم از ارائه و اعتبارسنجی می باشد که وام گیرنده باید آن را پرداخت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=317195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.