افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

وداع زودهنگام با «بذرپاش» از سوی وزارت راه و شهرسازی برای مقابله با فروشندگان بزرگ پرواز اربعین

  • کد خبر : 316838
وداع زودهنگام با «بذرپاش» از سوی وزارت راه و شهرسازی برای مقابله با فروشندگان بزرگ پرواز اربعین

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: مهرداد بذرپاش در مراسم تجلیل از حجاج امسال با بیان اینکه سازمان هواپیمایی باید بدون ملاحظه با گرانفروشان اربعین برخورد کند، گفت: سیاست گذار وظیفه دارد شاخص های کلان را کنترل کند و هرکسی که متولی این امر است. سازمان هواپیمایی کشوری باید بر شاخص‌های اساسی صنعت نظارت […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: مهرداد بذرپاش در مراسم تجلیل از حجاج امسال با بیان اینکه سازمان هواپیمایی باید بدون ملاحظه با گرانفروشان اربعین برخورد کند، گفت: سیاست گذار وظیفه دارد شاخص های کلان را کنترل کند و هرکسی که متولی این امر است. سازمان هواپیمایی کشوری باید بر شاخص‌های اساسی صنعت نظارت داشته باشد و هیچ گونه سوء استفاده از پروازهای اربعین و سودجویی در قبض صورت نگیرد.

شاید چند روزی در خدمت دوستان نباشیم و برای دولت آینده و همکاری که بخواهد وزارت را در دست بگیرد آرزوی موفقیت داریم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: شهید قاسمی و شهید رئیسی را در میانه راه از دست دادیم. با اینکه تا آخرین لحظه در کنار شهدا حضور داشتم. ممکن است چند روزی در خدمت دوستان نباشیم و برای دولت آینده و همکاری که می خواهد وزارت را در دست بگیرد آرزوی موفقیت داریم.

وی ادامه داد: همیشه بر این بود که در وزارت راه و شهرسازی با صنایع زیادی سر و کار داریم. و این صنایع پیگیری های مکرر من را به یاد خواهند آورد. مثلاً در عملیات حج در مورد تحقق شاخص های اساسی صنعت بود.

وی ادامه داد: نمی خواهیم بگوییم در همه اینها موفق بودیم، اما می دانستیم چه کار می کنیم. در صنعت حمل و نقل یکی از مواردی که ما به دنبال آن بودیم توسعه ناوگان است.

گاهی حرکات فکری ما را از آن سوی بام پرتاب می کند. اولاً، هر زمان که ما هرج و مرج در حکومت را تجربه کرده ایم، ناامید شده ایم.

بذرپاش با بیان اینکه به عنوان دولت در بحث حمل و نقل دخالت می کنیم، افزود: گاهی ژست های فکری ما را از آن طرف بام پرتاب می کند. اولاً، هر زمان که ما هرج و مرج در حکومت را تجربه کرده ایم، ناامید شده ایم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به رئیس جمهور گفتم در همه تصمیمات باید توسعه ناوگان هوایی حرف اول را بزند و انتقادی هم به مصوبه دیوان عدالت اداری درباره آزادسازی هواپیما دارم. در این بیانیه آمده است: «قیمت بلیت است و ما نمی‌توانیم در صنعتی با اختلاف بسیار زیاد کار کنیم».

وی با بیان اینکه ناوگان هوایی در حال پیر شدن است به عملیات حج امسال اشاره کرد و گفت: در آن ایام مقام معظم رهبری پیگیر بودند تا کمترین اختلال در عملیات حج ایجاد شود. در پروازهای حج امسال در مقابل مردم احساس غرور کردیم.

بذرپاش با بیان اینکه برای ایمنی صنعت هوانوردی باید از خداوند کمک خواست گفت: ایمنی پرواز باید به عنوان اصلی ترین موضوع در صنعت هوانوردی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت 29 شرکت هواپیمایی خارجی در ایران گفت: در صنعت هوانوردی توسعه بازار باید همواره در دستور کار باشد. امروز ما هواپیما را برای تعمیر به خارج از کشور نمی فرستیم که نشان می دهد در مسیر درستی هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اربعین حسینی افزود: سال گذشته عملیات اربعین به خوبی برگزار شد و با وجود مشکلات فوق العاده بود. امیدواریم بتوانیم رکوردهای بالاتر و کیفیت بالاتری را برای عملیات اربعین امسال ثبت کنیم.

بذرپاش تصریح کرد: هرکسی که می خواهد در پروازهای اربعین حسینی سر مردم کلاه بگذارد باید بدون ملاحظه برخورد شود. اینکه بگوییم فلانی نگران است یا شرکت و نمایندگی طرفدار فلانی هستند قابل قبول نیست.

وی همچنین پیش بینی کرد: پروازهای اربعین حسینی 1403 نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی به عملیات حج امسال اشاره کرد و گفت: حج امسال نشان داد که با کاهش تاخیر و با وجود عدم همکاری کشور میزبان و کاهش بار حمل و نقل زائران، ایمنی پروازها امکان پذیر است. بر دوش یک شرکت (هما)، قابل تقدیر و تشکر از این مجموعه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.