افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

شما باید مراقب باشید وگرنه شما را تعطیل می کنند.

  • کد خبر : 316810
شما باید مراقب باشید وگرنه شما را تعطیل می کنند.

به گزارش بازار، «دونالد ترامپ» در مصاحبه با فاکس نیوز به گوگل هشدار داد که به دلیل بی مسئولیتی ممکن است توسط کنگره تعطیل شود. این اظهارات زمانی بیان شد که برخی از سرمایه گذاران سیلیکون ولی حمایت خود را از ترامپ اعلام کردند. ترامپ به ماریا بارتیرومو از فاکس نیوز گفت: گوگل باید مراقب […]

به گزارش بازار، «دونالد ترامپ» در مصاحبه با فاکس نیوز به گوگل هشدار داد که به دلیل بی مسئولیتی ممکن است توسط کنگره تعطیل شود. این اظهارات زمانی بیان شد که برخی از سرمایه گذاران سیلیکون ولی حمایت خود را از ترامپ اعلام کردند.

ترامپ به ماریا بارتیرومو از فاکس نیوز گفت: گوگل باید مراقب باشد [زیرا] این بسیار غیرمسئولانه بود.” او معتقد است که “گوگل در شرف تعطیلی است” زیرا کنگره آن را تحمل نخواهد کرد.

البته ترامپ این سخنان را پس از اشاره به تماس تلفنی مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا بیان کرد. او اخیرا فیسبوک را «دشمن مردم» نامیده است.

تهدید ترامپ به گوگل: کنگره آن را تحمل نخواهد کرد، مراقب باشید!

به نظر می رسد ترامپ از عملکرد گوگل در مدیریت محتوای خود راضی نیست و این اظهارات را در واکنش به کم توجهی گوگل به وی بیان کرده است.

گروهی از سرمایه گذاران دره سیلیکون نیز نسبت به قدرت گوگل ابراز نگرانی کرده اند. مارک اندرسن و بن هوروویتز بیان کرده اند که گوگل “احتمالاً قدرتمندتر از 95 درصد کشورهای جهان است.” «پیتر تیل» نیز سال‌ها است که به اقدامات مالی علیه گوگل کمک مالی می‌کند و حتی یک بار این شرکت را «خائن» خوانده است.

برخی از محافظه کاران از نحوه مدیریت محتوا در پلتفرم های بزرگ ناراضی هستند. آنها فکر می کنند نتایج جستجوی گوگل یک تهدید بزرگ برای دموکراسی است و می گویند: “آیا گوگل نیاز به مالکیت یوتیوب دارد؟ آیا گوگل باید همه این پلتفرم های دیگر را زیر چتر خود داشته باشد؟”

این اظهارات در حالی است که دادگاه عالی اخیراً حکم داده است که اکثر شیوه های مدیریت محتوا توسط قانون آزادی بیان محافظت می شوند. اظهارات ترامپ و نگرانی‌های محافظه‌کارانه درباره گوگل منعکس کننده نگرانی‌های عمیق‌تر در مورد نحوه مدیریت محتوای آنلاین و تأثیر آن بر دموکراسی است. با توجه به قدرت زیاد گوگل در انتشار اطلاعات، این موضوعات باید با دقت بیشتری بررسی شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.