افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری / عشق وقتی همه چیز است که خانه با عشق طراحی شود

  • کد خبر : 316592
دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری / عشق وقتی همه چیز است که خانه با عشق طراحی شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همیشه از گشت و گذار در خانه های کوچک صحبت کرده ایم تا کمک و ایده ای برای بسیاری از خانواده هایی باشد که خانه های کوچک دارند، اما این بار کمی جلوتر رفتیم و خانه کمی بزرگتر را انتخاب کردیم و از جهاتی نیمی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همیشه از گشت و گذار در خانه های کوچک صحبت کرده ایم تا کمک و ایده ای برای بسیاری از خانواده هایی باشد که خانه های کوچک دارند، اما این بار کمی جلوتر رفتیم و خانه کمی بزرگتر را انتخاب کردیم و از جهاتی نیمی از آن محسوب می شود. این به معنای کوچک یا بزرگ نیست. بدون شک دکوراسیون هر فضا برای زیباسازی و اساسی‌تر شدن آن محیط بسیار مهم است، بنابراین این موضوع باید در خانه‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا اهمیت بیشتری دارد. چرا میگی؟ فرض کنید پا به خانه ای گذاشته اید و انرژی خوب و منظره ای چشم نواز پیدا کرده اید. شاید در نگاه اول متوجه نشوید که این انرژی خوب از کجا می آید، اما با کمی دقت می توان فهمید که دکوراسیون آن خانه با سلیقه و همچنین رعایت اصول انجام شده است به طوری که توانسته آن حال خوب را منتقل کند. اما برعکس، خانه نوعی خانه است که انسان می خواهد هر چه زودتر از آن خارج شود و فرار کند. پس به طراحی و انتخاب لوازم اتاق خود توجه کنید تا بتوانید این مکان امن را برای دیگران جذاب و برای خود جذاب کنید. برای دیدن نمونه ای از این خانه های مدل با ما همراه باشید.

وقتی در خانه است آنقدر خوب است که یکی دیگر از اعضای خانواده می شود.

اعضای این خانه که تبدیل به یک زوج جوان می شوند، بسیار به خون آنها وابسته هستند. خانه ای خوب و گرم که لحظات خوب و بد زیادی از این خانواده دیده و در دل خود نگه داشته است. منصوره و محمد زوج پرانرژی این خانه هستند که خانه 130 متری خود را طوری طراحی کرده اند که می گویند خانه ما یکی از اعضای خانواده ماست. از استقبال گرم و دلنشین آنها به آشپزخانه ای پر از بوی غذاهای مورد علاقه شان که از هر زاویه ای به آن نگاه کنید، پیوند انسانی و عاطفی اعضا را به اشتراک می گذارد.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری.

در این خانه سه نفر ساکن هستند که شغلشان به ترتیب منصوره و محمد، گالری دار و کارمند شرکت هواپیمایی کارون است. این خانه 9 سال پیش ساخته شده و در طبقه پنجم قرار دارد. دارای 3 اتاق خواب با 2 حمام و البته سبک دکوراسیون کلاسیک که با رنگ های غالب خاکستری و چوب طراحی شده است.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری.

اگر خون شما دارای این دو عنصر باشد، کیفیت زندگی بالاست

خب بدون شک یکی از موضوعات مهم در دکوراسیون منزل چه باشد چه نباشد نور است. همانطور که می دانید نورگیر برای همه چیز مورد استفاده قرار می گیرد و وجود آن در خانه باعث می شود که نور خورشید در طول روز به اندازه کافی و مطلوب در خانه بتابد و بتواند فضا را به خوبی روشن کند. به این ترتیب در مصرف برق صرفه جویی زیادی خواهید کرد و در صورت داشتن یک طبقه آپارتمان می توانید از نور بهره ببرید. از طرفی موقعیت مکانی خوب و دسترسی به فروشگاه های ضروری نیز از نکات مهمی است که در انتخاب خانه باید به آن توجه کرد. نور خوب و دسترسی خوب باعث افزایش کیفیت زندگی و انتقال احساسات خوب می شود.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری.

غذاهای طراح باور نکردنی

هر کسی منافعی دارد. به عنوان مثال، یکی مینیمالیسم را دوست دارد و دیگری مشغله کاری. خانه این زوج پر از جزئیات است و از طرفی سنت و نوستالژی به وفور مشهود است چرا که خانم ها و آقایان این خانه مجذوب بشقاب های طرح دار و حتی چاپ شده هستند. آنها ترسی از استفاده از لوازم جانبی ندارند و پرده ای ساده و در عین حال پر جنب و جوش انتخاب کرده اند. بشقاب ها هم می توانند ابزار مفیدی باشند و هم یک طراح عالی. زیبا شدن فضا با انتخاب ظروف متنوع در این خانه بسیار محسوس است.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری.

یک چراغ و آشپزخانه متفاوت

از طرفی رنگ ها در این خانه به وفور دیده می شود که نشان می دهد گاهی اوقات می توانیم بی پروا حرکت کنیم و همیشه نباید در یک جهت حرکت کنیم. رنگ می تواند به خانه شخصیت ببخشد، آن را زنده کند یا خسته کننده نگه دارد. اما سری هم به قسمت آشپزخانه این خانه بزنیم که دارای لوازم متنوع و البته لوستری چشمگیر است که از همان لحظه اول جلب توجه می کند. از طرفی بوفه همرنگ مبلمان، اگرچه قدیمی به نظر می رسد، اما سنت را در کنار مدرنیته عرضه می کند و زیبایی فضا را چند برابر می کند. به خصوص برای خانه هایی که ظروف زیادی دارند فضای چیدمان مناسبی است.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری.

دکوراسیون کلاسیک خانه 130 متری.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.