افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
5

4 مظنون به سارق لوازم خودرو و اختلاسگر در تهران دستگیر شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 31658
4 مظنون به سارق لوازم خودرو و اختلاسگر در تهران دستگیر شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی وقوع سرقت های زنجیره ای لوازم خودرو از شهروندان در تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده به کانون توجه قرار گرفت. کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی. اضافه شد: کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه با […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی وقوع سرقت های زنجیره ای لوازم خودرو از شهروندان در تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده به کانون توجه قرار گرفت. کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی.

اضافه شد: کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی 2 سارق را شناسایی و دریافتند که این 2 متهم به سرقت لوازم جانبی داخل خودرو شامل ضبط و نوار، لاستیک زاپاس و سایر لوازم جانبی شبانه در شهرستان … تهران. ارزش ماشین به سرقت رفت.

با توجه به اهمیت موضوع، کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه 2 سارق در تهران شدند و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و به اداره 20 پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهمان در بازجویی های اولیه منکر واقعیت شدند اما در ادامه با توجه به مستندات موجود به ناچار لب به دهان گشودند و به تمامی سرقت های خود اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در ادامه کارآگاهان باهوش با استفاده از تکنیک های بازجویی توانستند عدد 2 را پیدا کنند. ملخار آنها را در تهران شناسایی و با رعایت اصل غافلگیری در عملیات های جداگانه دستگیر کردند و از مخفیگاهشان تعداد زیادی لپ تاپ، ضبط صوت، نوار، لاستیک زاپاس و اموال ارزشمند دیگر کشف و ضبط و به اداره 20 معرفی شد.

این مامور نظم عمومی در پایان با تاکید بر اینکه کالاهای مسروقه از کالاهای مفقود شده در حال شناسایی و عودت است، خاطرنشان کرد: متهمان با دستور قانونی از مراجع قضایی در اختیار اداره 20 پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند. . برای شناسایی سایر شکایات و سایر جرایم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.