افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

تجزیه و تحلیل فنی قیمت بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و شاخص قدرت دلار (DXY). 16 اوت 1403

  • کد خبر : 316482
تجزیه و تحلیل فنی قیمت بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و شاخص قدرت دلار (DXY).  16 اوت 1403

بازار سهام جهانی فشار فروش گسترده ای را تجربه کرد که باعث شد بیت کوین و چندین آلت کوین اصلی به پایین ترین حد غیر منتظره برسند. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گزارش اسمارتک نیوز، قیمت بیت کوین در 5 […]

بازار سهام جهانی فشار فروش گسترده ای را تجربه کرد که باعث شد بیت کوین و چندین آلت کوین اصلی به پایین ترین حد غیر منتظره برسند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، قیمت بیت کوین در 5 آگوست (15 اوت) پس از سقوط بازار سهام ژاپن به زیر ترس معامله گران سقوط کرد. 5000000 دلار داده های کوین گلس کاهش یافته است 1.08 میلیارد دلار در موقعیت های اهرمی یا معاملات وثیقه ایمنحل شده است.

اسمارتک نیوز با تحلیل تکنیکال جامع بیت کوین و مهم ترین و داغ ترین آلت کوین های بازار صبح میهمان شماست! در این تحلیل ها به روند قیمت ها، اخبار و رویدادهای مهم و پیش بینی کارشناسان پرداخته می شود و می توانید علاوه بر وب سایت، بر روی هشتگ های انتهای مقاله، تحلیل ها و اخبار صفحه ارز دیجیتال برای دسترسی سریع تر و آسان تر به تحلیل های روزانه کشور بلاک چین. با پیگیری نظر خود یا عضویت در گروه تلگرام کشور بلاک چین هیچ تحلیل و خبر مهمی را از دست ندهید.

آیا اصلاح عمیق تری در پیش خواهد بود؟

این یک سوال مهم برای معامله گران است. Rekt Capital، یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، در صفحه X خود اظهار داشت که انحراف استاندارد منفی بیت کوین می تواند تا دو ماه ادامه داشته باشد.

نقشه حرارتی عملکرد بازار ارز دیجیتال - منبع: Coin 360نقشه حرارتی عملکرد بازار ارز دیجیتال - منبع: Coin 360
نقشه حرارتی عملکرد بازار ارز دیجیتال – منبع: Coin 360

تعدادی از تحلیلگران معتقدند که این اصلاح می تواند عمیق تر شود. الکس کوپتسیکویچ، تحلیلگر ارشد بازار در FXPro، اظهار داشت که فروش بیت کوین می تواند قیمت آن را به بالا افزایش دهد. 42000 دلار كاهش دادن.

قیمت بیت کوین محدوده بزرگی را شکسته است، اما تجربه نشان داده است که اولین شکست معمولا جعلی است. بازارها به سرعت جهت خود را معکوس می کنند و معامله گران را غافلگیر می کنند. اگر این اتفاق بیفتد، بیت کوین ممکن است در چند روز آینده یک فشار کوتاه را تجربه کند.

تحلیل فنی قیمت شاخص قدرت دلار (DXY)

شاخص قدرت دلار در 2 آگوست به زیر میانگین متحرک 20 روزه (104.22، موج آبی) بازگشت و به زیر خط حمایت کانال سقوط کرد.

نمودار قیمت روزانه شاخص قدرت دلار - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه شاخص قدرت دلار - منبع: TradingView
نمودار قیمت شاخص قدرت روزانه دلار – منبع: TradingView

این شاخص در تلاش است تا سطح ۱۰۲.۳۵ یک سطح پشتیبانی پیدا کنید. خریداران سعی خواهند کرد قیمت را به سطح شکست نزولی این کانال برسانند. اگر قیمت به زیر سطح شکست نزولی بازگشت، نشان دهنده تبدیل این سطح به مقاومت خواهد بود. در چنین حالتی، احتمال کاهش تا ۱۰۲ و سپس ۱۰۱ افزایش.

اگر خریداران بخواهند از این حرکت نزولی اجتناب کنند، باید قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند و آن را نگه دارند.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت بیت کوین (BTC).

حرکات جانبی بیت کوین در نهایت منجر به سقوط قیمت به زیر سطح حمایت حیاتی 55724 دلار شد که نشان می دهد معامله گران برای خروج عجله دارند.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه بیت کوین - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه بیت کوین – منبع: TradingView

با این حال، سایه طولانی شمع روزانه نشان می دهد که خرس ها قدرت کافی برای حفظ قیمت در سطوح پایین تر را ندارند. این نشان دهنده کاهش فشار فروش در سطوح پایین تر است. گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای 55724 دلار برسانند.

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، نشان دهنده شکست نزولی ناموفق خواهد بود. این می تواند باعث فشار کوتاه شود و قیمت بیت کوین را به میانگین متحرک برساند.

اگر خرس‌ها می‌خواهند برتری خود را حفظ کنند، باید از طریق زمین قدرت بگیرند 55724 دلار دفاع اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، قیمت دوباره می تواند به سمت بالا برود 49000 دلار و در نهایت 42000 دلار حرکت کردن

تحلیل فنی قیمت اتریوم (ETH).

اتریوم به طور ناگهانی و سریع در 4 آگوست به زیر 2850 دلار سقوط کرد و یک الگوی مثلث نزولی را تکمیل کرد.

نمودار قیمت روزانه اتریوم - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه اتریوم - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه اتریوم – منبع: TradingView

این فروش در 5 آگوست ادامه یافت و قیمت اتریوم به سمت حمایت 2000 دلاری حرکت کرد. خوشبختانه گاوهای نر قسمت پایینی را خریدند و سایه بلندی روی شمع روزانه ایجاد کردند.

سطوح فروش بیش از حد شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان دهنده افزایش احتمالی بازگشت در آینده نزدیک است. قیمت اتریوم اکنون می تواند دوباره به سطح شکست 2850 دلاری برسد.

اما اگر قیمت اتریوم نتواند 2850 دلار رسیدن، نشان دهنده عدم خرید تهاجمی خواهد بود. در چنین شرایطی، احتمال شکست در زیر است 2000 دلار افزایش.

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-06 09:09:09

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.