افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

انحلال و تحویل فوری 10000 خودرو از مدیران خودرو.

  • کد خبر : 316389
انحلال و تحویل فوری 10000 خودرو از مدیران خودرو.

به گزارش بازار، درویش ملا; نماینده حقوقی متولیان خودرو در گفت وگویی اظهار داشت: با نظارت و مساعدت سازمان های مختلف از جمله سازمان بازرسی کل کشور، بانک مرکزی، فرمانداری بم، دادسرای بم، دادگستری بم، گمرک بم، گمرک کرمان. و رئیس گمرک کشور بر اساس ماده 42 بر اساس قانون گمرک از صبح روز دوشنبه […]

به گزارش بازار، درویش ملا; نماینده حقوقی متولیان خودرو در گفت وگویی اظهار داشت: با نظارت و مساعدت سازمان های مختلف از جمله سازمان بازرسی کل کشور، بانک مرکزی، فرمانداری بم، دادسرای بم، دادگستری بم، گمرک بم، گمرک کرمان. و رئیس گمرک کشور بر اساس ماده 42 بر اساس قانون گمرک از صبح روز دوشنبه 24 مردادماه 10000 دستگاه خودروی ادمینی از گمرک ترخیص می شود و مراحل تأیید اسناد این خودروها پس از اخذ مجوز انجام می شود. تا مشتریانی که از تاخیر در تحویل ناراضی بودند خودروهای خود را سریعتر تحویل بگیرند.

وی در ادامه افزود: با اصلاح روند ثبت سفارش و دریافت تخصیص ارز، مدیران خودرو از فردا به حالت عادی باز می‌گردند و پیش‌بینی می‌کنیم از 25 روز آینده دیگر تعهدی برای تحویل کالا وجود نداشته باشد در گذشته، شرکت خودروسازی روند تحویل محصولات خود را به مرور زمان ادامه خواهد داد.

درویش ملا افزود: روند قانونی ثبت سفارش، تخصیص ارز و ترخیص قطعات و محصولات خودرو به روال عادی خود بازگشته است، اما برای تسریع در این روند درخواست ترخیص 10 هزار خودرو از گمرک 42 را داشته ایم.

طبق ماده 42 قانون گمرک کشور: «در موارد استثنایی و در مورد کالاهای مورد نیاز فوری اعم از دولتی یا غیردولتی، گمرک می‌تواند با اجازه رئیس کل گمرک ایران و تعهد بالاترین مقام. مسئول وزارتخانه یا مؤسسه دولتی ذیربط و محاسبه وجوه بدهی و صدور رأی برای صدور مجوز خروج کالا». مدیران خودرو نیز با استناد به این قانون و کسب مجوز از سازمان های ذیربط برای اعزام ده هزار دستگاه خودرو به دنبال اصلاح شرایط و عادی سازی وضعیت فعلی اعزام و تحویل خودرو هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.