افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

فضای نقل و انتقالات مسموم است/چند تیم می خواهند در اراک بازی کنند – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 316249
فضای نقل و انتقالات مسموم است/چند تیم می خواهند در اراک بازی کنند – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم اراک اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده و شاگردان سید مجتبی حسینی دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم های ذوب آهن و استقلال تهران دارند. آلومینیوم که در نیم فصل گذشته به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتش نتوانست بازیکنی را به خدمت بگیرد، با […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم اراک اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده و شاگردان سید مجتبی حسینی دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم های ذوب آهن و استقلال تهران دارند.

آلومینیوم که در نیم فصل گذشته به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتش نتوانست بازیکنی را به خدمت بگیرد، با پایان فصل و پس از رفع مشکل، مدیران این باشگاه نسبت به جذب بازیکنان جدید مطابق میل حسینی اقدام کرده اند. . در ادامه این باشگاه با فروش مهدی لیموچی به سپاهان درآمد خوبی کسب کرد.

محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط این تیم گفت: حسینی پس از پایان مسابقات پیشنهاد همکاری از چند تیم دریافت کرد و تصمیم گرفتیم سیاست دو یا سه ساله را با حسینی تمدید کنیم. . با او قرارداد بستیم و خوشبختانه با نظر مثبت کمیته نقل و انتقالات باشگاه و موافقت حسینی، قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید شد.

سیاست حسینی استفاده از بازیکنان جوان است

وی ادامه داد: علاوه بر حسینی، 6 تا 7 بازیکن آلومینیوم از تیم های بزرگ پیشنهاد داشتند و زمانی که مربی و چند بازیکن جوان تیم پیشنهادات خوبی دریافت کنند، مدیریت باشگاه می تواند از عملکرد آنها دفاع کند. سیاست حسینی استفاده از بازیکنان جوان است و اگر بازیکن باتجربه و با کیفیتی پیدا کرد برای جذب او به ما معرفی می کند.

التهاب زیادی در بازار نقل و انتقالات وجود دارد

رجاییان تصریح کرد: چند بازیکن جوان و باکیفیت جذب کرده ایم و پیش بینی حسینی این است که آینده بسیار خوبی خواهند داشت. التهابات زیادی در بازار نقل و انتقالات وجود دارد و اهالی فوتبال درگیر آن نیستند و برخی افراد که اصلا فوتبالیست نیستند روشی را اجرا می کنند که بازیکنان از نظر عددی وارد حباب می شوند و برخی از شماره های بازیکن به گونه ای که خرید بازیکن از لیگ های رسمی کشورهای دیگر نیز به همین صورت است.

مدیرعامل آلومینیوم خاطرنشان کرد: منتظر هستیم تا فضای نقل و انتقالات آرام شود تا اگر بازیکن باکیفیتی باقی ماند، با نظر مربی او را جذب کنیم.

فضای نقل و انتقالات مسموم است/ چند تیم می خواهند در اراک میزبانی کنند

چند باشگاه می خواهند در ورزشگاه امام خمینی میزبانی کنند

رجائیان در خصوص آماده سازی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برای میزبانی از رقابت های لیگ برتر، تصریح کرد: چمن ورزشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است و مشکلی ندارد، دروازه های ورودی تماشاگران یکی از مواردی است که داریم. به شرکت پیمانکاری گفت که در اسرع وقت برای تسهیل ما اقدام کند. حدود 90 درصد از مشکلات اساسی که از ما گرفته شده بود را حل کرده ایم و بقیه را به امید خدا قبل از شروع مسابقات آماده می کنیم. علاوه بر این باید بگویم چند باشگاه می خواهند از حریفان خود در ورزشگاه امام خمینی (ره) میزبانی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.