افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

نمی دانیم / ترامپ امشب به ایران حمله خواهد کرد > پایگاه خبری سیاسی ایران

  • کد خبر : 316182
نمی دانیم / ترامپ امشب به ایران حمله خواهد کرد > پایگاه خبری سیاسی ایران

رژیم صهیونیستی هنوز در مورد چگونگی و زمان واکنش ایران به ترور اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، سردرگم است. روزنامه صهیونیستی «یدیوت آحارونوت» در این باره اعلام کرد: اسرائیل از زمان واکنش ایران مطمئن نیست و مقدمات حمله فوری و هر لحظه در حال انجام است. به گزارش مهر […]

رژیم صهیونیستی هنوز در مورد چگونگی و زمان واکنش ایران به ترور اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، سردرگم است.

روزنامه صهیونیستی «یدیوت آحارونوت» در این باره اعلام کرد: اسرائیل از زمان واکنش ایران مطمئن نیست و مقدمات حمله فوری و هر لحظه در حال انجام است.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، این روزنامه صهیونیستی به نقل از یک مقام صهیونیستی در واکنش به اظهارات آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا درباره زمان واکنش ایران نوشت: ما اطلاع دقیقی نداریم. نشانگر زمان از حمله ایران

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که برآوردها در سرزمین های اشغالی حاکی از آن است که پاسخ احتمالی ایران بر اهداف نظامی متمرکز خواهد بود و این پاسخ شدیدتر از عملیات «وعد صادقانه» خواهد بود.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع اعلام کرد که فرماندهان نظامی این رژیم روز گذشته پیشنهاد حمله پیشگیرانه به حزب الله لبنان را داده اند اما مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی تاکنون این پیشنهاد را نپذیرفته اند.

ترامپ: ایران امشب حمله خواهد کرد

ترامپ: ایران امشب حمله خواهد کرد

دونالد ترامپ نامزد رسمی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اعلام کرد که ایران امشب در واکنش به ترور اسماعیل هنیه به سرزمین های اشغالی حمله خواهد کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنانی به تاریخ حمله ایران به فلسطین اشغالی در واکنش به ترور اسماعیل هنیه اشاره کرد.

الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که ترامپ در یک مصاحبه آنلاین مدعی شده است که شنیده است «ایران امشب به اسرائیل حمله خواهد کرد».

به گزارش مهر، وی در ادامه افزود: اگر الان رئیس جمهور بودم هیچکس این جمله را بر زبان نمی آورد.

این نامزد جمهوری خواه ادامه داد که این اظهارات را از رسانه ها دریافت کرده ام و با وجود اینکه کاندیدای رسمی انتخابات ریاست جمهوری هستم، گزارش من از منابع خبری نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.