افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

داشتن پوستی شاداب و هالیوودی مانند کیم کارداشیان. معرفی انواع هایلایتر صورت

  • کد خبر : 31600
داشتن پوستی شاداب و هالیوودی مانند کیم کارداشیان.  معرفی انواع هایلایتر صورت

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که هیچ آرایشی بدون هایلایتر کامل نمی شود، با توجه به علاقه افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان، جی جی حدید و جنیفر لوپز به کانتورینگ و نورپردازی صورت، این دو تکنیک به تکنیک های مورد علاقه آرایش و زیبایی تبدیل شده اند. عاشقان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که هیچ آرایشی بدون هایلایتر کامل نمی شود، با توجه به علاقه افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان، جی جی حدید و جنیفر لوپز به کانتورینگ و نورپردازی صورت، این دو تکنیک به تکنیک های مورد علاقه آرایش و زیبایی تبدیل شده اند. عاشقان البته یادگیری این تکنیک ها کار ساده ای نیست. همچنین یافتن نوع هایلایتر مناسب برای پوست به دلیل وجود برندهای مختلف به یک کار دشوار تبدیل شده است. حال اگر می خواهید چهره ای شاداب و هالیوودی را تجربه کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ذهن خود را از نگرانی های ذکر شده رها کنید. البته علاوه بر انتخاب هایلایتر مناسب با رنگ پوست و ترفندهای اعمال آن، آگاهی از انتخاب ابزار هایلایتر نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا هایلایت می تواند کار سختی باشد و استفاده بیش از حد از این معجزه زیبایی زیبایی در بخشی از مو صورت باعث درخشش غیر طبیعی آن قسمت می شود و ظاهری هالووین به شما می بخشد. بنابراین می توان گفت که ترفند درست این تکنیک استفاده کم و فقط در نواحی خاص با ابزار مناسب است تا درخشش طبیعی پوست شما نمایان شود.

هایلایتر با پالت کانسیلر و کانتور متفاوت است، پس فراموش نکنید که این محصولات جایگزین یکدیگر نیستند، بلکه می توانند مکمل های خوبی برای یکدیگر به خصوص در تابستان باشند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا برخی از هایلایترهای زیبا و با کیفیت را دریافت کنیم.

قلم هایلایتر

هایلایتر Chanel Limited Edition; چهره ای شاداب و جوان.

اولین هایلایتری که برای تابستان 1402 پیشنهاد می کنیم، هایلایتر Chanel Limited Edition است، این هایلایتر نه تنها جلوه بسیار متفاوتی دارد، بلکه ماندگاری بالایی دارد و در عین حال طبیعی است. هایلایتر Chanel نسخه محدود در سایز بزرگ 16 گرم با جلوه ساتن که به چهره بعد می بخشد و جالب است بدانید که نمونه اصالت آن طراحی منحصر به فرد بطری عطر Chanel 5 روی ماه است. این هایلایتر یکی از انواع بافت است که در صورت انتخاب این مدل بهتر است از برس مخصوص استفاده آن استفاده کنید. فراموش نکنید که بلندرهای زیبایی برای این مدل هایلایتر مناسب نیستند، آنها را برای استفاده از انواع مایع و کرم نگه دارید.

قلم هایلایتر

قلم هایلایتر

هایلایتر مایع نمادین؛ نورپرداز نمادین لندن

پیشنهاد دوم ما این است که به سراغ برجسته کننده مایع نمادین بروید. این هایلایتر بر خلاف نوع قبلی کاملا مایع است و برای استفاده باید از مخلوط کن زیبایی استفاده کنید. البته فراموش نکنید که استفاده از این نوع هایلایتر سخت تر از نوع بالایی است زیرا احتمال لکه گیری و پخش شدن آن بیشتر است. البته خوب است بدانید که اگر در استفاده از رژگونه مایع مهارت دارید، جای نگرانی نیست. بسیاری از آرایشگران حرفه ای این هایلایتر را انتخاب می کنند. می توانید آن را با کرم پودر و کرم مرطوب کننده خود ست کنید یا فقط به عنوان هایلایتر از آن استفاده کنید. این هایلایتر در سه رنگ عرضه می شود و هر قطره از این هایلایتر رنگدانه بالایی دارد و مقدار کمی از آن پوشش دهی زیادی دارد و به راحتی با هم ترکیب می شود.

قلم هایلایتر

قلم هایلایتر

هایلایتر Sticky Nix مدل DOSE OF DEW

مدل سومی که پیشنهاد می کنیم چوب هایلایتر نایکس است، این هایلایتر دارای رنگ صدفی ملایم و روشن، با بافتی کرمی و لطیف و قابل استفاده در انواع آرایش است. این محصول با رنگدانه بالا و کیفیت عالی، درخشش و جذابیت بسیار زیبایی بر روی پوست شما ایجاد می کند اما به هیچ وجه احساس سنگینی و چربی در شما ایجاد نمی کند. این هایلایتر برای انواع پوست مناسب است و در سبک های مختلف آرایش به خصوص آرایش تابستانی و پوست های برنزه قابل استفاده است. خوب است بدانید که استفاده و لیفت این مدل هایلایتر نسبت به انواع دیگر آسانتر است، بنابراین اگر در آرایش یا هایلایتر مبتدی هستید بهتر است این مدل را انتخاب کنید.

قلم هایلایتر

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.