افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

خیانت، طلاق و طلب بخشش: داستان تلخ یک رابطه

  • کد خبر : 315962
خیانت، طلاق و طلب بخشش: داستان تلخ یک رابطه

به گزارش رکنا، بعدازظهر 16 آذر 92 خانمی با مراجعه به پلیس او گزارش داد که شوهرش گم شده است. سرانجام ماموران جسد مرد گمشده را در بیابان های اطراف تهران پیدا کردند. سپس کارآگاهان برای حل معما. آدم کشی فرهاد از همسرش سوال کرد. زن جوان که در اولین بازجویی ها بی گناه به […]

به گزارش رکنا، بعدازظهر 16 آذر 92 خانمی با مراجعه به پلیس او گزارش داد که شوهرش گم شده است. سرانجام ماموران جسد مرد گمشده را در بیابان های اطراف تهران پیدا کردند. سپس کارآگاهان برای حل معما. آدم کشی فرهاد از همسرش سوال کرد. زن جوان که در اولین بازجویی ها بی گناه به نظر می رسید در نهایت به قتل شوهرش اعتراف کرد.

پزشکی قانونی پس از معاینه جسد اظهار داشت: این مرد ابتدا با ضربه به سر و سایر نقاط حساس بدنش سرنگون شده و سپس با پیچاندن طناب به دور گردن او را خفه کرده اند. همسر مقتول در اعترافاتش گفت: به دلیل مشکلات مختلف خانوادگی از دست همسرم خسته شده بودم تا اینکه با مردی به نام «بهنام» آشنا شدم و عاشق او شدم و بارها از همسرم خواستم که از من طلاق بگیرد اما او این کار را نکرد. اصلاً نمی‌خواهم بپذیرم تا اینکه با بهنام صحبت کردم تا او را متقاعد کند تا من و مرد مورد علاقه‌ام را بکشیم.

شب تصادف بهنام و 3 کارگرش به خانه شوهرم آمدند و من در را برایشان باز کردم. در حالی که همسرم خواب بود به سراغ همسرم رفتند و او را کشتند. سپس جسد او را از خانه بیرون آوردند و به صحرا انداختند. در پی افشای این جنایت، بهنام و همدستانش دستگیر و محاکمه شدند.

بدین ترتیب بهنام و یکی از همدستانش در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی اصغرزاده به قصاص محکوم شدند.

همچنین دو متهم دیگر به نام‌های حمید و مرتضی به دلیل داشتن سن کمتر از 18 سال در شعبه هفتم دادگاه محاکمه شدند و هر کدام به 5 سال حبس تعزیری محکوم شدند. همچنین همسر عامل توطئه در هشتمین دادگاه متهم به همکاری در اجرای قتل شوهرش محاکمه شد و قضات او را به 10 سال زندان محکوم کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.