افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » معرفی گران ترین بازیکنان لیگ برتر

  • کد خبر : 31576
اسمارتک نیوز » معرفی گران ترین بازیکنان لیگ برتر

به گزارش اسمارتک نیوز، سایت معتبر نقل و انتقالات چند روز مانده به شروع لیگ برتر ایران گران ترین و البته باارزش ترین بازیکنان لیگ را معرفی کرد. بیست و سومین دوره لیگ دسته اول فوتبال در حالی کمتر از 20 روز دیگر آغاز می شود که فصل نقل و انتقالات تابستانی با خریدهای جذاب […]

به گزارش اسمارتک نیوز، سایت معتبر نقل و انتقالات چند روز مانده به شروع لیگ برتر ایران گران ترین و البته باارزش ترین بازیکنان لیگ را معرفی کرد.

بیست و سومین دوره لیگ دسته اول فوتبال در حالی کمتر از 20 روز دیگر آغاز می شود که فصل نقل و انتقالات تابستانی با خریدهای جذاب و بازگشت برخی از لژیونرهای فوتبال کشورمان به ایران همراه بود. با بازگشت چند لژیونر به لیگ برتر در آستانه جام ملت‌های آسیا، ارزش لیگ برتر ایران و باشگاه‌های داخل آن افزایش یافته است، بنابراین در ادامه به بررسی 10 بازیکن برتر لیگ برتر خلیج فارس می‌پردازیم. این فصل

10- مرتضی پورعلیگنجی، آرمین سهرابیان و رضا شخاری

در رده دهم ارزشمندترین بازیکنان لیگ بیست و سوم، مدافعان پایتخت قرار دارند. مرتضی پورعلیگنجی که سال گذشته به لیگ برتر بازگشت و یکی از عوامل قهرمانی این تیم در لیگ 23 بود، در سایت ترانسفر مارکت 700 هزار دلار ارزش گذاری شده است. در مقابل آرمین سهرابیان که این فصل بعد از 4 سال دوباره لباس استقلال را بر تن خواهد کرد، مانند همتای خود در پرسپولیس 700 هزار دلار قیمت دارد. لازم به ذکر است رضا شکاری مهاجم جدید سپاهان که در این فصل به تیم خوزه مورائیس پیوسته ارزشی معادل 700 هزار دلار دارد.

9- شهاب زاهدی و پیام لازم

مهاجم جدید سرخ ها پس از حضور در لیگ کره جنوبی، ایسلند، اوکراین و مجارستان سرانجام پس از 7 سال در آستانه جام ملت های آسیا تصمیم گرفت به ایران و پرسپولیس برگردد تا یکی از گزینه های امیر قلانوی در قطر باشد. ارزش این مهاجم 27 ساله از لیگ 23 در بازار نقل و انتقالات 750 هزار دلار است. پیام نیازمند که با حضور کرزی در این فصل در سپاهان قراردادش با اصفهانی ها نامحدود بسته شده است، از نظر ارزشی با مهاجم پرسپولیس برابری می کند.

8- گوستاوو، حسین پورحمیدی و آلوارو جیمنز

جایگاه هشتمین بازیکنان ارزشمند لیگ برتر در اختیار تراکتور 3 آجیل است. گوستاوو واگنین که فصل گذشته به تیم پیورسوئر اضافه شد و یکی از بازیکنان کلیدی خیمنز در لیگ بیست و سوم بود، 800 هزار دلار ارزش دارد. در این فصل حسین پورحمیدی سنگربان که پس از دو سال حضور قرضی در آلومینیوم اراک راهی تبریز شده است، با همین قیمت نقل قول کرده است. آلوارو خیمنز، مهاجم جدید تراکتوری ها که سابقه بازی در لاس پالماس و کادیز را در کارنامه خود دارد، دیگر بازیکن 800 هزار دلاری این تیم است.

7- پدر دانیال اسماعیلی

اسماعیلی فر را می توان یکی از مهره های کلیدی یحیی گل محمدی در راه رسیدن به سومین دبل تاریخ پرسپولیس دانست. این مدافع 30 ساله پس از مهدی ترابی با 6 پاس گل دومین پاسور برتر شیرهای سرخ در لیگ بیست و دوم بود. همچنین او در این فصل موفق شد 3 بار برای این تیم گلزنی کند. اسماعیلی فر که همچنان مهره قابل اعتماد گل محمدی در پست دفاع راست باقی مانده است، تنها بازیکن لیگ برتر ایران است که ارزشش 850 هزار دلار اعلام شده است.

6 – سامان فلاح

کاپیتان دهه 80 پیکان در دو فصل گذشته چشم بسیاری از تیم های لیگ برتری را به خود جلب کرده است. این مدافع 22 ساله که این روزها همراه با تیم فوتبال امید ایران در ترکیه حضور دارد، مورد توجه باشگاه های بزرگ قرار گرفت و در نهایت راهی گلگره شد. کاپیتان دوم تیم فوتبال امید تنها بازیکن ایرانی است که قیمتش در بازار نقل و انتقالات 900 هزار دلار است.

5- شهریار مغانلو، میلاد سرلک و سعید صادقی

آقای گل در حالی در بیست و دومین دوره لیگ برتر خلیج فارس حضور دارد که یک فصل دیگر با طلای پوشان دیار زاینده رود قرارداد دارد و گفته می شود این مهاجم در آستانه پیوستن به پرسپولیس است. شهریار مقانلو که سابقه خدمت سپاهانی ها در ترکیه را نیز داشت در سایت ترانسفر مارکت یک میلیون دلار ارزش گذاری شد. سعید صادقی و میلاد سرلک در حالی دو بازیکن کلیدی لیگ بیست و دوم هستند که در پایان فصل جاری توانستند با این تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شوند و قرارداد این دو بازیکن با پرسپولیس به پایان رسید. در ادامه مذاکرات باشگاه با این دو بازیکن قرارداد او را با پرسپولیس تمدید کردند تا در لیگ بیست و سوم شاگرد گل محمدی شود. ارزش این دو بازیکن در بازار نقل و انتقالات 1 میلیون دلار است.

4- علیرضا بیرانوند، کوین یاماگا، رضا اسدی و امید نورافکن.

مدافعان شماره یک این تیم در نقل و انتقالات تابستانی جنجالی ترین انتقال تاریخ فوتبال را از پرسپولیس به استقلال انجام دادند. بیرانوند که در سال های اخیر دروازه بان شماره یک ایران شده بود، سرانجام پس از جنجال های فراوان تصمیم گرفت دو فصل دیگر در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد. دروازه بان پرسپولیس در سایت ترانسفر مارکت یک میلیون و دویست هزار دلار ارزش گذاری شده است. آبی و اناری فرانسوی پایتخت که با ثبت 7 پاس گل یکی از مهره های کلیدی استقلال در لیگ بیست و دوم بود، پس از بازگشت از کشورش حضور فعالی در تمرینات استقلال دارد. ارزش سکه یاماگا در بازار نقل و انتقالات یک میلیون و دویست هزار دلار است.

دو بازیکن بعدی شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران که از سوی بازار نقل و انتقالات یک میلیون و دویست هزار دلار عنوان شد، در این فصل لباس سپاهان را بر تن خواهند کرد. امید نورافکن که 7 گل به ثمر رساند و دومین گلزن طلایی لیگ بیست و دوم بود، در این فصل نیز یکی از مهره های مطمئن موریس خواهد بود و سرمربی پرتغالی روی او حساب ویژه ای باز کرده است. در این فصل رضا اسدی بازیکن گل تراکتور پس از 7 سال دوباره تصمیم به پوشیدن لباس سپاهان گرفت و با توجه به درخشش این بازیکن در زمین ترکیه، انتظار می رود این ستاره ملی پوش به عملکرد خوب خود در لیگ 23 ادامه دهد. . .

3-مهدی ترابی

بدون شک مهدی ترابی تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بود که ترابی فصل گذشته با زدن 9 گل و 9 پاس گل و تاثیرگذاری بر 18 گل پرسپولیس نقش مهمی در قهرمانی دوگانه این تیم داشت. هافبک 29 ساله کلرادو که در این فصل پیشنهادات مهمی از کشورهای حاشیه خلیج فارس داشت، ترجیح داد به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد تا با یک میلیون و سیصد هزار دلار سومین بازیکن ارزشمند لیگ بیست و سوم شود.

2- مهرداد محمدی و ریکاردو آلوز

در 27 جولای 1401، زمانی که ریکاردو آلوز، هافبک پرتغالی تیم گیرت قزاقستان به تیم تراکتوری پیوست، کمتر کسی فکر می کرد که تیم پورشه یکی از بهترین بازیکنان خارجی لیگ برتر را به خدمت گرفته است. آلوز فصل گذشته با اختلاف زیاد و با 13 پاس گل بهترین پاسور لیگ 22 معرفی شد. او که در نیم فصل متوجه ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال شده بود، قرارداد خود را با تبریزی ها برای سه سال دیگر تمدید کرد. با توجه به عملکرد قابل قبول تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات، به نظر می رسد آلوز همچنان ستاره اول پارسورس در لیگ بیست و سوم باشد و پاکو خمس روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است.

مهرداد محمدی پس از یک فصل خوب در لیگ قطر در سال قبل از جام ملت های آسیا تصمیم گرفت به فوتبال ایران بازگردد. او که بارها از علاقه خود و برادرش به پرسپولیس خبر داده بود، در اقدامی عجیب با استقلال رقیب شیرهای سرخ قراردادی دو ساله بست تا شاگرد جواد نکونام در این تیم شود. ارزش آلوز و محمدی در بازار نقل و انتقالات یک میلیون و پانصد هزار دلار است.

1- محمد حسین کنعانی زادگان

مدافع 29 ساله تیم ملی ایران دو سال پیش با پرسپولیس در لیگ بیست و دوم قهرمان شد و در پایان این رقابت ها اعلام کرد که از این تیم جدا خواهد شد. کنعانی در این دو فصل راهی لیگ ستارگان قطر شد و لباس الاهلی را بر تن کرد. او در 41 بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق شد 7 بار برای این تیم گلزنی کند. مدافع تیم ملی ایران تصمیم گرفت برای تایید حضورش در این تیم در سال جام ملت های آسیا به ایران بازگردد و برای سومین بار در دوران حرفه ای خود به شبکه پوشان پایتخت پیوست. کنعانی زادگانی عنوان با ارزش ترین بازیکن لیگ بیست و سوم را در اختیار دارد، در حالی که او تنها بازیکن شاغل در لیگ برتر است که ارزشش 2 میلیون دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.