افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

سن انتظار حقوق بگیران برای ازدواج به 90 سال رسیده است

  • کد خبر : 31573
سن انتظار حقوق بگیران برای ازدواج به 90 سال رسیده است

نماینده رئیس مجلس گفت: اگر یک مزدبگیر و یک کارمند تمام درآمد خود را پس انداز کنند، بعد از 40 سال می توانند صاحب خانه شوند اما با توجه به اینکه می توانند یک سوم درآمد خود را برای خرید خانه پس انداز کنند، مدت انتظار برای آنهاست. خرید خانه به بیش از 90 سال […]

نماینده رئیس مجلس گفت: اگر یک مزدبگیر و یک کارمند تمام درآمد خود را پس انداز کنند، بعد از 40 سال می توانند صاحب خانه شوند اما با توجه به اینکه می توانند یک سوم درآمد خود را برای خرید خانه پس انداز کنند، مدت انتظار برای آنهاست. خرید خانه به بیش از 90 سال می رسد.

مجتبی یوسفی درباره برخی اظهارات مبنی بر کاهش انتظار مردم برای خرید مسکن گفت: اگرچه در برخی شهرها و مناطق شاهد افت بازار مسکن هستیم اما مدت انتظار و مدت انتظار برای خرید مسکن به زودی کاهش نمی یابد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر طول می کشد تا یک کارمند ازدواج کند؟ وی ادامه داد: می گویند مزدبگیر و کارمند اگر تمام درآمد خود را پس انداز کنند بعد از 40 سال می توانند صاحب خانه شوند اما با توجه به اینکه می توانند یک سوم درآمد خود را برای خرید خانه پس انداز کنند، مدت انتظار برای خرید خانه است. بیش از 90 سال است و از این نظر وضعیت ایران بدتر از سایر کشورها است.

یکی از اعضای کمیسیون ساختمان مجلس با اشاره به کاهش التهاب در بازار مسکن در برخی مناطق از جمله شهرهای جدید اطراف پایتخت، گفت: یکی از عوامل موثر در ساماندهی بازار مسکن، جدیت مجلس قوانین مالی را در این زمینه اعمال کند. تصمیمات اتخاذ شده در طرح دو فوریتی برای اخذ مالیات از خانه های خالی و افراد باسواد از این بازار بسیار موثر بوده و مجلس همچنان بر این موضوع جدی است.

یوسفی تاکید کرد: در سایر بازارها هم اینگونه است و این قانون که اجازه واردات خودروهای فرسوده را می دهد توانست التهابات این بازار را کاهش دهد، هرچند هنوز اتفاقی نیفتاده است اما تصویب این قانون در بازار موثر بود.

وی با تاکید بر اینکه برای اولین بار التهاب بازار مسکن در کوتاه مدت کاهش یافت و این نشان می دهد که می توان در مدت زمان کوتاهی در این زمینه اقداماتی انجام داد، گفت: باید توجه داشت که در بازار برای همه محصولات دارای طرف عرضه و تقاضا هستند و زمانی که تعادل بین این دو طرف به هم می خورد التهاب و حرکت شدیدی در بازارهای مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود و به دلیل انباشت مشکلات و انباشت نیازها و کمبود فعالیت در 6 سال گذشته دولت، طرف عرضه و تقاضا از تعادل خارج شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.