افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

جوادی: استقلال و پرسپولیس به تعهد خود عمل نکردند/ شرایط ورزشگاه تختی چندان مساعد نیست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 315668
جوادی: استقلال و پرسپولیس به تعهد خود عمل نکردند/ شرایط ورزشگاه تختی چندان مساعد نیست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: در بازسازی ورزشگاه تختی اقدامات اساسی انجام شده اما شرایط چمن چندان مساعد نیست. علی جوادی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی تهران گفت: با وجود مصوبات سه هفته پیش در خصوص تخصیص اعتبار، روز چهارشنبه با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص جلسه خواهیم […]

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: در بازسازی ورزشگاه تختی اقدامات اساسی انجام شده اما شرایط چمن چندان مساعد نیست.

علی جوادی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی تهران گفت: با وجود مصوبات سه هفته پیش در خصوص تخصیص اعتبار، روز چهارشنبه با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص جلسه خواهیم داشت. تلاش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تکمیل بازسازی تختی هنوز انجام نشده و از برنامه های عملیاتی خود عقب هستیم.

وی افزود: هر چه مصوبات به تعویق بیفتد، آمادگی تختی برای برگزاری مسابقات لیگ به تاخیر می افتد، زیرا اداره کل دیگر بودجه ای برای بازسازی تختی ندارد و بیش از 70 برابر اعتبارات خود را برای تختی هزینه کرده ایم. “

جوادی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تختی دیگر میزبانی مسابقات لیگ برتر را نداشته باشد، تصریح کرد: مسابقات برگزار می شود اما تصمیم گرفتند در هفته اول یا دوم مسابقات به فکر مکان دیگری برای برگزاری لیگ باشند. لیگ .

وی در پاسخ به این سوال که اگر ورزشگاه های تهران، پرسپولیس و استقلال آماده نباشند می توانند در قزوین و اراک بازی کنند، گفت: دوستان به این سوال پاسخ دهند. وقتی می گوییم استان تهران در ورزش استان ضعیفی است، اینجا ثابت می شود. وزیر ورزش و جوانان به درستی از ساخت ورزشگاه جدید خبر داد و این مشکلات را شناسایی کرد. اداره کل ورزش و جوانان تهران در آذر و دی ماه سال گذشته پیگیر مسائلی بود که پیش بینی کرده بود. از فرماندار شهرستان قدس درخواست کردیم که هر چه سریعتر ورزشگاه شهر قدس را به عنوان جایگزین آماده کند. استادیوم شهر قدس مربوط به شهرداری این شهر است و دوستان برای تخصیص اعتبار برای بازسازی باز بودند اما ما وابسته به دولت هستیم و اعتباری برای بازسازی ورزشگاه تختی در نظر گرفته نشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به وضعیت چمن ورزشگاه تختی گفت: وضعیت چمن چندان مساعد نیست و مشاوری هم در آنجا استخدام کرده ایم که شبانه روز کار می کند. . . از روز اول اعلام کرده بودیم که چمن مسطح مشکل دارد و وضعیت خوبی ندارد و حل مشکل چمن بستگی به فاینانسی دارد که قرمز و آبی به این اداره کل اختصاص می دهند.

وی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه تختی گفت: ما طبق نظر شورای تامین کار می کنیم و هر دستوری به ما بدهند مدیریت ورزشگاه تختی باعث ورود بانوان می شود.

جوادی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه تختی از چرخه مسابقات حذف می شود؟ وی تصریح کرد: خیر بیرون نیست، اندازه گیری های اولیه ورزشگاه تختی انجام شده و ورودی جدید بانوان 2 روز کار می خواهد و مشکل اساسی نیست. خود ما هم اکنون اعلام می کنیم که چمن ورزشگاه 100 درصد آماده نیست زیرا تعهداتی که طبق مصوبه باید پرداخت می شد 3 هفته به تاخیر افتاده است. مشکل خاصی وجود ندارد اما شرایط ورزشگاه را چندان مساعد نمی دانیم.

وی در پایان تصریح کرد: اگر دو باشگاه به تعهدات خود عمل می کردند مشکلی برای برگزاری مسابقات لیگ نداشتیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)