افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

سقوط بزرگ بیت کوین؛ ارزش بازار ارزهای دیجیتال در سه روز بیش از 450 میلیارد دلار کاهش یافت

  • کد خبر : 315655
سقوط بزرگ بیت کوین؛  ارزش بازار ارزهای دیجیتال در سه روز بیش از 450 میلیارد دلار کاهش یافت

به گفته بازار، بازار ارزهای دیجیتال به تازگی بزرگترین فروش سه روزه خود را در تقریبا یک سال گذشته تجربه کرده است و ارزش کل آن از 2 آگوست (جمعه، 12 آگوست) در زمان نگارش این مقاله حدود 470 میلیارد دلار کاهش یافته است. تنها در 24 ساعت گذشته، ارزش کل ارزهای دیجیتال تقریباً 270 […]

به گفته بازار، بازار ارزهای دیجیتال به تازگی بزرگترین فروش سه روزه خود را در تقریبا یک سال گذشته تجربه کرده است و ارزش کل آن از 2 آگوست (جمعه، 12 آگوست) در زمان نگارش این مقاله حدود 470 میلیارد دلار کاهش یافته است. تنها در 24 ساعت گذشته، ارزش کل ارزهای دیجیتال تقریباً 270 میلیارد دلار کاهش یافته است که بیت کوین حدود 18 درصد و اتر حدود 20 درصد کاهش یافته است.

طبق گزارش CNBC، بیت کوین و اتر به شدت سقوط کردند زیرا سرمایه گذاران دارایی های پرخطر را فروختند. قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح خود از فوریه رسیده است. بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان در زمان نگارش این مقاله حدود 51000 دلار معامله می شود.

با این حال، به گفته تحلیلگران CCData، قیمت بیت کوین هنوز به اوج چرخه فعلی خود نرسیده است و احتمالاً در سال 2024 به رکورد جدیدی خواهد رسید.

کاهش عمومی ارزش ارزهای دیجیتال در سه روز گذشته

قیمت اتر، توکن بلاک چین اتریوم، تقریباً به 2200 دلار کاهش یافته است و توکن BNB بایننس نیز تقریباً 20 درصد کاهش یافته است و اکنون تقریباً 410 دلار معامله می شود. در میان 10 توکن برتر، سولانا با کاهش 119 دلاری، 30.6 درصد از 30 جولای، بیشترین ضربه را از نظر ارزش بازار گرفت.

فروش در بازار ارزهای دیجیتال با کاهش بیشتر سهام در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه همزمان شد. پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد نرخ بهره را به بالاترین سطح در 16 سال اخیر خواهد رساند، شاخص نیکی 225 ژاپن 7 درصد کاهش یافت.

در ایالات متحده، شاخص نزدک (Nasdaq) هفته گذشته 3.4 درصد کاهش یافت و بدترین رشد سه هفته‌ای را در دو سال اخیر تجربه کرد. طبق گزارش ها، آمازون و انویدیا در این کاهش نقش داشته اند. کاهش کلی ارزش ارزهای دیجیتال تا حدی با گزارش‌های مالی ناامیدکننده سه‌ماهه دوم شرکت، گزارش اشتغال ضعیف‌تر از حد انتظار، افزایش بیکاری و کاهش تولید مرتبط است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.