افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

نصیبی: قول آماده سازی ورزشگاه آزادی را به درویش ندادیم! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 315586
نصیبی: قول آماده سازی ورزشگاه آزادی را به درویش ندادیم!  – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیر ورزشگاه آزادی گفت که قولی به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای آماده سازی ورزشگاه آزادی برای حضور در لیگ نخبگان آسیا نداده است. مهدی نصیبی در گفت وگو با تسنیم، در واکنش به اظهارات روز گذشته رضا درویش، مدیر عامل پرسپولیس مبنی بر اینکه قول داده بود ورزشگاه آزادی در تاریخ 4 شهریورماه برای میزبانی […]

مدیر ورزشگاه آزادی گفت که قولی به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای آماده سازی ورزشگاه آزادی برای حضور در لیگ نخبگان آسیا نداده است.

مهدی نصیبی در گفت وگو با تسنیم، در واکنش به اظهارات روز گذشته رضا درویش، مدیر عامل پرسپولیس مبنی بر اینکه قول داده بود ورزشگاه آزادی در تاریخ 4 شهریورماه برای میزبانی مسابقات لیگ برتر آسیا در اختیار این تیم قرار گیرد، اظهار داشت: من از او شکایت کردم. به مدیرعامل پرسپولیس گفتم کی به شما قول داده ام که این ورزشگاه در فلان تاریخ در اختیار پرسپولیس باشد؟ با آماده شدن ورزشگاه آزادی در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار می گیرد.

وی در خصوص مشکلات استقلال و پرسپولیس برای میزبانی لیگ برتر آسیا تصریح کرد: باشگاه ها باید خودشان پیگیر زمین باشند. این موضوع به ما ربطی ندارد و به دنبال آماده سازی ورزشگاه آزادی هستیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با بیان اینکه تیم ملی با این شرایط نمی تواند مسابقات انتخابی جام جهانی را در این ورزشگاه برگزار کند، تصریح کرد: فدراسیون باید تصمیم بگیرد که آیا ورزشگاه آزادی شرایط میزبانی را دارد یا خیر.

نصیبی در پاسخ به این سوال که ورزشگاه آزادی چه زمانی آماده می شود، خاطرنشان کرد: در کار اجرایی مشخص نشده است. او ممکن است بعد از چند هفته اول لیگ آماده باشد یا ممکن است بیشتر طول بکشد. بهتر است فدراسیون و باشگاه ها فکر کنند و اینقدر به ما فشار نیاورند. ما قصد داریم پرتاب را آماده کنیم، اکنون مشخص نمی کند که چقدر طول می کشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)