افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

روشنک: پرسپولیس و استقلال 3 هفته اول نمی توانند در تهران بازی کنند! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 315500
روشنک: پرسپولیس و استقلال 3 هفته اول نمی توانند در تهران بازی کنند!  – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: با شرایطی مواجه هستیم که ورزشگاه های استان تهران نمی توانند میزبان سه هفته ابتدایی لیگ برتر باشند. سپس دو باشگاه تصمیم می گیرند کجا بازی کنند. امیرحسین روشنک در گفت و گو با آنا درباره میزبانی تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ برتر اظهار […]

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: با شرایطی مواجه هستیم که ورزشگاه های استان تهران نمی توانند میزبان سه هفته ابتدایی لیگ برتر باشند. سپس دو باشگاه تصمیم می گیرند کجا بازی کنند.

امیرحسین روشنک در گفت و گو با آنا درباره میزبانی تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: متاسفانه ورزشگاه های استان تهران برای میزبانی مناسب نیست. ورزشگاه آزادی که سال هاست درگیر مشکلات عدیده ای است، آماده میزبانی نیست. ورزشگاه تختی به سه هفته اول لیگ نمی رسد. وضعیت میزبانی ورزشگاه ها روز چهارشنبه مشخص می شود زیرا آخرین جلسه میزبان ورزشگاه برگزار می شود و در آنجا تصمیم خواهیم گرفت. با مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم جلسه داریم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ درباره بحث بازی استقلال مشهد و پرسپولیس در اراک گفت: همه اینها گمانه زنی و پیشنهاد است. نکته مهم تصمیم دو باشگاه در انتخاب ورزشگاه است چرا که طبق دستورالعمل و مقررات این خود باشگاه ها هستند که ورزشگاه میزبان را معرفی می کنند. اکنون با شرایطی مواجه هستیم که ورزشگاه های استان تهران در سه هفته اول نمی توانند میزبان لیگ برتر باشند. این چیزی است که دو باشگاه تصمیم می گیرند و ما فقط می توانیم به آنها کمک کنیم تا بازی را تسهیل کنند.

روشنک در خصوص اینکه سازمان لیگ هیچ مخالفتی با برگزاری بازی در خارج از تهران ندارد، گفت: در نهایت باید سازوکار سازمانی فراهم شود. باید تاییدیه هیات فوتبال و شورای تامین استان محل میزبانی را داشته باشد. در صورت تامین عناصر فوق، سازمان لیگ دو باشگاه را برای استقرار محل برگزاری در سایر استان ها همراهی می کند.

وی در خصوص اینکه مسابقات لیگ برتر دیر شروع می شود، تصریح کرد: تاخیر چند روزه کمکی به ما نمی کند. یا باید سه هفته اول را لغو کنیم یا با این برنامه جلو برویم. بارها گفته شده لغو سه هفته اول به تیم ملی ضربه می زند و سرمربی تیم ملی هم به این موضوع اشاره کرده است. به چهار نماینده ما در لیگ قهرمانان و لیگ برتر ضربه بزنید. درست بعد از بازی های تیم ملی در فیفا، بازی های باشگاهی آسیا را داریم. بدون مسابقات لیگ، تیم ملی و نمایندگان آسیایی ما متضرر خواهند شد. جدا از اینکه در نیم فصل اول برنامه بسیار فشرده ای داریم و لغو سه هفته اول برنامه ریزی برای نیم فصل اول را غیرممکن می کند. بنابراین ما به لغو سه هفته اول فکر نکردیم.

روشنک خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنند تا از بحران ایجاد شده به سلامت عبور کنیم و از هفته چهارم می توانیم از ورزشگاه تختی و به تدریج از ورزشگاه آزادی برای میزبانی بازی استقلال و پرسپولیس استفاده کنیم. لغو سه هفته اول لیگ برتر مشکل را پاک می کند. ساده ترین کار حل مشکل است. ما باید مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه ورزشگاه شهدای قدس می تواند میزبان بازی استقلال و پرسپولیس باشد، گفت: این موضوع به شورای تامین مربوط می شود و البته در جلسه روز چهارشنبه در ستاد ورزشگاه مطرح می شود اما چند اتفاق در این ورزشگاه در حال رخ دادن است و باید آن را ببینید. هفته اول میاد؟ تایید شورای امنیت نیز لازم است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)