افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسرائیل در حال ساخت یک مخفیگاه زیرزمینی برای نتانیاهو و فرماندهان ارشدش است

  • کد خبر : 315452
اسرائیل در حال ساخت یک مخفیگاه زیرزمینی برای نتانیاهو و فرماندهان ارشدش است

در پی نگرانی روزافزون صهیونیست ها از پاسخ جمهوری اسلامی به اقدام تروریستی این رژیم با شهادت رئیس جمهور دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه اسرائیل اقدامات استثنایی و رایزنی های امنیتی را در بالاترین سطح انجام داده است. وب سایت والا در گزارشی فاش کرد که سرویس امنیت داخلی اسرائيل (شبک) در حال آماده سازی […]

در پی نگرانی روزافزون صهیونیست ها از پاسخ جمهوری اسلامی به اقدام تروریستی این رژیم با شهادت رئیس جمهور دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه اسرائیل اقدامات استثنایی و رایزنی های امنیتی را در بالاترین سطح انجام داده است.

وب سایت والا در گزارشی فاش کرد که سرویس امنیت داخلی اسرائيل (شبک) در حال آماده سازی مخفیگاهی زیرزمینی در بیت المقدس است تا در زمان حمله احتمالی ایران، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهان ارتش این رژیم به آنجا پناه ببرند.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد که نتانیاهو و یوآو گالانت وزیر دفاع اسرائیل رایزنی امنیتی درباره پاسخ به این حمله احتمالی انجام دادند.

بر اساس گزارش Walla، پناهگاه برنامه ریزی شده می تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و مجهز به دستگاه های مدیریت و کنترل مرتبط با وزارت جنگ اسرائیل در تل آویو است و در برابر انواع سلاح ها از جمله سلاح های شیمیایی مصون است.

بر اساس این گزارش، فرمانده جناح داخلی اسرائیل رایزنی هایی را در خصوص وضعیت کنونی از جمله ارزیابی ریسک و آمادگی های لازم انجام داده است.

از سوی دیگر، میری رگو، وزیر حمل و نقل اسرائیل اعلام کرده است که در صورت حمله به این رژیم احتمالا به کمک هواپیماهای نیروی دریایی یونان و اتوبوس های دریایی متوسل خواهد شد.

از دیگر اقدامات رژیم صهیونیستی از ترس حمله ایران و گروه های مقاومت می توان به تصمیم الی کوهن وزیر انرژی اسرائیل که هدف آن حداکثرسازی ذخایر زغال سنگ و سوخت است، اشاره کرد.

وب سایت بلومبرگ به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی گزارش داد که هرگونه حمله ای در آینده نزدیک احتمالاً به طور همزمان توسط حزب الله، انصارالله و ایران انجام خواهد شد.

روزنامه اسرائیل هیوم نیز گزارش داد که بر اساس برآوردها، جمهوری اسلامی احتمالاً با موشک های بالستیک از جمله شهاب 3 و خیبرشاخان به رژیم صهیونیستی حمله خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، برخی از موشک‌های بالستیک ایرانی که در عملیات صادق نیز مورد استفاده قرار گرفتند، به سختی قابل شناسایی هستند و می‌توانند از سامانه‌های پدافندی فرار کنند.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.