افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

نرم افزارهای چینی در خودروهای خودران ممنوع خواهند شد

  • کد خبر : 315321
نرم افزارهای چینی در خودروهای خودران ممنوع خواهند شد

به گزارش بازار، رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دولت بایدن در نظر دارد مقرراتی را پیشنهاد کند که نرم افزارهای چینی را در خودروهای دارای سطح اتوماسیون 3 و بالاتر در ایالات متحده ممنوع کند. این تصمیم همچنین به معنای ممنوعیت آزمایش خودروهای خودران تولید شده توسط شرکت های چینی در […]

به گزارش بازار، رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دولت بایدن در نظر دارد مقرراتی را پیشنهاد کند که نرم افزارهای چینی را در خودروهای دارای سطح اتوماسیون 3 و بالاتر در ایالات متحده ممنوع کند. این تصمیم همچنین به معنای ممنوعیت آزمایش خودروهای خودران تولید شده توسط شرکت های چینی در جاده های آمریکا است.

ایالات متحده قبلاً تلاش کرده است تا ورود خودروهای برقی ساخت چین را محدود کند و تعرفه ای بیش از 100 درصد بر آنها وضع کرده است و لایحه انرژی پاک دولت بایدن کار را برای خودروسازان دشوارتر می کند. از باتری های تولید شده در چین استفاده کنید. از آنجایی که تنش ها بین واشنگتن و پکن همچنان بالاست، آمریکایی ها اکنون بر نرم افزار وسایل نقلیه خودران تمرکز کرده اند.

دولت ایالات متحده نگران است که خودروهای هوشمند با استفاده از نرم افزارهای چینی بتوانند داده های حساس در مورد شهروندان و زیرساخت های ایالات متحده را جمع آوری کرده و به چین ارسال کنند.

دولت بایدن همچنین قصد دارد خودروهایی با سیستم های ارتباطی پیشرفته بی سیم طراحی شده در چین را ممنوع کند. بر اساس این پیشنهاد، خودروسازان و تامین کنندگان باید بررسی کنند که هیچ یک از نرم افزارهای آنها برای خودروهای متصل یا وسایل نقلیه خودران پیشرفته در یک نهاد خارجی نگران کننده مانند چین توسعه نیافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، سخنگوی وزارت بازرگانی ایالات متحده اعلام کرد که این وزارتخانه نگران خطرات امنیت ملی مرتبط با فناوری های متصل در خودروهای متصل است. مقامات چینی هیچ اظهار نظری نکردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.