افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

یک به روز رسانی کوچک عملکرد پردازنده های سرور اینتل را تا 32 درصد بهبود بخشید.

  • کد خبر : 315223
یک به روز رسانی کوچک عملکرد پردازنده های سرور اینتل را تا 32 درصد بهبود بخشید.

سطح عملکرد و مصرف انرژی پردازنده های سرور Intel Xeon به لطف دریافت یک پچ به روز رسانی جدید در هسته لینوکس بهبود یافته است. پدرو هنریکه کوپرمهندس Canonical Inc.، به‌روزرسانی با عنوان «به‌روزرسانی عملکرد تعادلی EPP (اولویت بهره‌وری انرژی) برای معماری Emerald Rapids» برای انجمن توسعه دهندگان کرنل لینوکس (LKML) ادعا کرده است که […]

سطح عملکرد و مصرف انرژی پردازنده های سرور Intel Xeon به لطف دریافت یک پچ به روز رسانی جدید در هسته لینوکس بهبود یافته است.

پدرو هنریکه کوپرمهندس Canonical Inc.، به‌روزرسانی با عنوان «به‌روزرسانی عملکرد تعادلی EPP (اولویت بهره‌وری انرژی) برای معماری Emerald Rapids» برای انجمن توسعه دهندگان کرنل لینوکس (LKML) ادعا کرده است که شامل یک تغییر کوچک اما بسیار مؤثر برای بهبود عملکرد CPUهای مرکز داده Xeon و در عین حال کاهش مصرف انرژی آنها است.

خط کد (رنگ سبز) در هسته لینوکس برای تغییر مقدار EPP

Kernel.org

مقدار EPP به طور پیش فرض روی 128 تنظیم شده است تا عملکرد را متعادل کند، اما در بررسی داخلی با اینتل، مشخص شد که تنظیم مقدار EPP روی 32 به طور کلی بهتر و مناسب تر است. پدرو ادعا می کند که این نشان دهنده 32 درصد بهبود عملکرد و افزایش 18 درصدی در بهره وری انرژی است. پردازنده اینتل رهبری.

متن انگلیسی با پس زمینه سیاه در مورد بهبود عملکرد و بهره وری انرژی پردازنده Intel Xeon
نتایج تغییر مقدار EPP بر عملکرد و توان مصرفی پردازنده.

Kernel.org

پدرو می‌افزاید: «ما باید مقدار پیش‌فرض EPP را برای عملکرد متعادل به 32 تغییر دهیم، که مطابق با آنچه قبلاً برای پردازنده‌های Sapphire Rapids انجام شده بود، است. سال گذشته، مقدار پیش‌فرض EPP برای این پردازنده‌ها روی 32 تنظیم شد که عملکرد بسیار خوبی را از طریق یک خط کد افزایش داد.

افزایش عملکرد و کاهش مصرف انرژی با تغییر مقدار EPP تنها بر تعادل عملکرد پیش فرض در اوبونتو و سایر سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس تأثیر می گذارد.

مردم این را می گویند رافائل ویسوکی، مدیر قدرت در لینوکس، به روز رسانی جدیدی را برای هسته لینوکس 6.11 اجرا می کند. در نتیجه، سیستم‌هایی که از Emerald Rapids استفاده می‌کنند، نیازی به انتظار برای هسته لینوکس 6.12 ندارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.