افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

دوئل ایران و اسرائیل پس از ترور اسماعیل هنیه / برخی می دانستند هنیه کجا زندگی می کند و در کدام طبقه / باید با نفوذها و نارسایی های امنیتی مقابله کرد

  • کد خبر : 314852
دوئل ایران و اسرائیل پس از ترور اسماعیل هنیه / برخی می دانستند هنیه کجا زندگی می کند و در کدام طبقه / باید با نفوذها و نارسایی های امنیتی مقابله کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ترور اسماعیل هنیه در تهران گفت: این واقعه یا فاجعه حادثه غم انگیز و دوئل ایران و رژیم صهیونیستی است. . رسیدن اسرائیل به مرکز ایران یک دولت و تروریسم سیاسی محسوب می شود و از نظر حقوقی و […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ترور اسماعیل هنیه در تهران گفت: این واقعه یا فاجعه حادثه غم انگیز و دوئل ایران و رژیم صهیونیستی است. . رسیدن اسرائیل به مرکز ایران یک دولت و تروریسم سیاسی محسوب می شود و از نظر حقوقی و نظام بین الملل محکوم است اما به این دلیل که اسرائیل عزیز دنیای مسلط غرب و فرزند متخلف اتحاد است. ایالات، پیوست. ، تمام استانداردهای بین المللی را نقض می کند.

وی در گفتگو با جماران ادامه داد: در مجموع اسرائیل می خواهد به ایران بفهماند که من توانایی ترور هر رهبری را در هر جایی دارم و نشان می دهد که قدرت بازدارندگی ایران ضعیف است.

بخشایش اردستانی با اشاره به وجود خطای نفوذ اطلاعاتی گفت: این حمله نشان از وجود خطا و نفوذ در سیستم اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی ما دارد. ما باید به این موضوع بپردازیم، یعنی قبل از پرداختن به اینکه اسماعیل هنیه شهید شده و آثار آن چیست، باید به اشتباهات امنیتی، حفره ها و نفوذهای خودمان بپردازیم و اینکه چرا و در کجا با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: بدون شک برخی از قبل می دانستند که آقای هانیه در زمان ورود کجا می ماند و در چه طبقه ای قرار می گیرد. طبیعی است که مردم به آنها اطلاعات داده اند و طبیعی است که اسرائیل نیروهای زیادی در ایران و تهران دارد و سیستم اطلاعاتی ما باید با این خطا، نفوذ و بی کفایتی برخورد کند و مسئولین را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص شهادت اسماعیل هنیه افزود: شهادت آرزوی فرزندانش و اسماعیل هنیه است و به فرزندان و خواهرش خواهند پیوست. چند هفته پیش عده ای زیر بمباران شهید شدند اما از خون آنها عده ای دیگر قیام می کنند و افرادی هستند که جای آنها را می گیرند و مطمئنم این خون بیهوده نخواهد بود اما ایران باید بازدارندگی خود را نشان دهد. و اقتدار . به

اردستانی در خصوص واکنش ایران به حمله تروریستی تهران گفت: وقتی ایران پاسخ مناسبی به اسرائیل در برابر حمله به کنسولگری می دهد، در این زمان باید پاسخ مناسب را بدهد. این پاسخ این است: یا برخی از شخصیت‌های اسرائیلی را ترور می‌کنیم، راه دیگری نداریم، یا وعده صادق را بیش از گذشته (چه به لحاظ کیفی و چه از نظر کمی) اجرا می‌کنیم.

وی با تاکید بر همکاری آمریکا با اسرائیل در این ترور گفت: در ترور شهید هنیه به نظر می رسد رژیم صهیونیستی و آمریکا با هم هماهنگ بودند و در لبنان، عراق و ایران در مدت هفت هشت ساعت این کار را انجام دادند. یعنی می خواستند به ایران پیام بدهند که شما که مادر جبهه مقاومت هستید، بدانید که در سیستم امنیتی آنها حفره ها و خطاهای زیادی وجود دارد. اکنون احتمالاً ایالات متحده برای محدود کردن سطح تنش، نه برای تشدید تنش، نه برای جنگیدن با اسرائیل، شروع به اعزام میانجی خواهد کرد و اگر ما بجنگیم، باید در کنار اسرائیل باشیم.

نماینده اردستان خاطرنشان کرد: در این شش ماهی که اسرائیل و غزه با هم جنگیدند. به طرق مختلف دوباره تست و تست کردیم و دیدیم که برای آنها چطور پیش رفت و برای ما چطور پیش رفت. بنابراین اگر به روش فوق عمل کنیم و موشک های زیادی را به سمت اسرائیل حرکت دهیم، اتفاق خاصی نمی افتد و اگر این اتفاق بیفتد، اشکالی ندارد، اما مشکل این است که برخی از کشورهای عربی به اسرائیل کمک می کنند و این مایه تاسف است.

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=314852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.